A Motorsport.com beszámolója szerint a Cadillac első F1-es szezonjára készülő váza több törésteszten is átment.
Ugyanakkor jelentősen a minimális súlyhatár felett vannak vele. Ezért az amerikai csapatnak most azzal a feladattal kell megbirkóznia, hogy úgy könnyítsenek a vázon, hogy közben ne sérüljön a szerkezet és az integritás, amely hozzájárult a tesztek sikeres teljesítéséhez.
A General Motors által támogatott istállónak ez megerősítést jelenthet, hogy jó irányba haladnak, de többszöri, hivatalos töréstesztnek kell majd még következnie. A töréstesztet ingyenesen lehet beütemezni, és úgy tűnik, a Cadillac ezt jól ki is használja.
Ezen legfrissebb fejlemények a Miami Nagydíj hétvégéje körüli jó híreknek köszönhetőek, amikor a GM révén az újonnan indult vállalkozás megkapta az első működőképes erőforrást a tesztpadon. A prototípus a Cadillac F1-es gyártóvá válás felé vezető fejlődésének korai szakasza. A tervek szerint ezt a lépést 2029-től, három szezon után a Ferrari ügyfélpartnereként kívánják megtenni.
Továbbra is várni kell azonban arra, hogy tisztuljon a kép arról, hogy 2026-ban ki fog versenyezni náluk, mivel Sergio Perez egyelőre csak a két versenyzői ülés egyikéhez leginkább köthető pilóta.