Érdekes hasonlattal példálózott Patricio O’Ward, mikor arról kérdezték lehet-e Cadillac pilóta jövőre.
Továbbra sem tudni kik lesznek a Cadillac versenyzői jövőre. A legtöbbet emlegetett nevek között található Sergio Pérez, Valtteri Bottas és Mick Schumacher, közülük valaki nagy valószínűséggel kikerülhet győztesként. Korábban hosszú listaként hivatkoztak a Cadillacnél a potenciális érkezőkre, azonban már lehet tudni, hogy kik azok, akik nem fognak versenyezni a csapatnál a szezonban.
Az első az Daniel Ricciardo. Az ausztrál közönségkedvenc már a csapat bejelentésekor komoly esélyes volt az egyik ülésre. Csak a nyolcszoros futamgyőztes kijelentette, hogy nem szeretne visszatérni. Ezt maga a Cadillac csapatfőnöke, Graeme Lowdon is megerősítette, hogy olyan pilótát nem szeretne alkalmazni, akinek könyörögni kell a versenyzés miatt.
Az Andretti IndyCar csapatában szereplő Colton Herta szintén az egyik kikiáltott név volt a Cadillac-projekt elején: Nála egy gond volt, a nem elegendő szuperlicenc-pontok száma. Ehhez az idei szezonban a legjobb négyben kellene végeznie, ami még meglehet, de mivel nem tudott kiegyensúlyozott lenni, így aligha ő rá esik a választás. Jelenleg a nyolcadik a tabellán négy futammal a vége előtt.
Szintén az IndyCarból eséllyel rendelkezett a mexikói Patricio O’Ward, aki egyébként a McLaren tesztpilótája. Most viszont saját maga viccesen jelentette be, hogy semmi esély sincs arra, hogy jövőre a Forma-1-ben teljes szezonos legyen:
„Ez csak puszta füst és tükör volt. Azt hiszem, ez a pletyka arról, hogy a Cadillachez költözöm, olyan, mint az, hogy Fernando Alonso Taylor Swifttel randizik.”
O’ Ward 2020 óta versenyez az IndyCarban a McLarennél, 2022 óta pedig a Forma-1-es csapat tesztpilótája. 2022-ben és 2023-ban az Abu Dhabi Nagydíjon, tavaly pedig a hazai hétvégéjén, a Mexikói Nagydíjon kapott lehetőséget első szabadedzésen. Jelenleg második az IndyCar tabelláján, és ugyan a bajnoki címre nincs eséllyel, élete legjobb eredményét elérheti. Ezt a 2021-es szezonnal tartja, ahol harmadik lett az összesítésben. A legutóbbi torontói utcai futamot pedig behúzta.
A múltban többször is volt átjárás az F1 és az IndyCar között, az leginkább az 1990-es évek végén és a 2000-es évek elején. Nem úgy néz ki, hogy ez most kezdődik újra.
Keanu Reeves megint dokumentumfilmet készít egy újabb F1-es csapatról