Idén másodszor aratott rajt-cél győzelmet George Russell, aki végig magabiztosan vezetett Szingapúrban. A dobogóra Verstappen és Norris fért fel, utóbbi három pontot hozott a negyedik helyen célba érkező Piastrin. Matematikailag pedig biztossá vált, hogy a McLaren megvédte a konstruktőri világbajnoki címét.
Nem sokkal a rajt előtt egy kisebb zápor áztatta el a pályát, így a kivezető köröket még nedves pályán abszolválhatták a versenyzők. Ám a rajtot minden versenyző slick gumikkal vállalta be.
Két pilóta, a tegnap kizárt Alex Albon és a technikai gondokkal küszködő Pierre Gasly a bokszutcából várta a rajtot.
Az élmezőnyből Verstappen lágy gumikkal rajtolt, a körülötte lévők viszont közepes keverékkel.
A rajtot simán lehozta a mezőnyt, de Verstappen nem tudta kihasználni a gumielőnyét. Norris rajtolta a legjobbat, aki nem csak Antonellit, hanem riválisát Piastrit is megtudta előzni, a két McLaren között egy kis koccanás is volt. Emiatt pedig Norris első szárny véglapja megsérült.
Piastri a mozdulatot nehezményezte és a csapat is saját hatáskörben vizsgálta a szituációt, a papaya szabályok szerint.
Az élen Russell magabiztosan vezetett, folyamatosan növelte az előnyét Verstappen előtt, de Norris szorosan követte a címvédőt. Piastri viszont lemaradt csapattársáról.
A McLaren úgy döntött, hogy nem szól bele, és nem adatja vissza Norrisszal a pozíciót, ami Piastrinak nagyon nem tetszett.
Tíz kör elteltével Russell előnye már öt másodperc volt, mögötte maradt a változatlan, Verstappen-Norris-Piastri-Leclerc sorrend.
Verstappen váltóproblémákra panaszkodott, emiatt pedig körönként több, mint fél másodpercet veszített a Mercedes mögött.
A 14.körben Bortoleto és Tsunoda kezdte meg a kiállásokat, a Sauberen pedig első orrkúpot is cseréltek.
Verstappen húsz kör után érkezett kemény keverékű gumikért, ezzel meghiúsítva a McLaren elévágási kísérletét.
A közepes gumikon rajtolók közül Leclerc kezdte a kerékcseréket.
A féltávhoz közelítve a két McLaren és Antonelli elkezdte faragni a hátrányát Russelhez képest, a brit közel tíz másodperces előnye nyolcra csökkent a kiállásáig. Egy körrel utána érkezett Norris is, aki Verstappen mögött maradt a kiállás után.
Majd jött Pistri is, ezúttal nála rontotta el a McLaren a kiállást, közel három másodpercet veszített, de nem bukott ezzel helyezést.
Féltávnál már szinte mindenki teljesítette a kerékcserét, a sorrendben változás nem történt, de Russell előnye tízről, négy másodpercre csökkent, miközben Verstappen is hasonló különbséget autózott ki Norris előtt, akiről viszont jelentősen lemaradt Piastri. Egyedül a Leclerc-Antonelli csata szolgáltatott izgalmakat ebben a fázisban az ötödik helyért.
Verstappen folyamatosan közeledett Russellre, ám elkövetett egy hibát, így visszaállt a közel öt másodperces differencia, ráadásul így Norris felzárkózott rá.
A 62 körös verseny 46. körében Nico Hülkenberg piruettje volt az első necces szituáció a futamon, miközben az élen álló hármas elkezdte a lekörözéseket, ami miatt Norris másodpercen belülre került a hollandhoz.
A hetedik helyen haladó Hamilton taktikát váltva két kiállásra váltott, az utolsó 15 körre lágy gumikat kapott.
Carlos Sainz 50 kör után állt ki a bokszba, míg az utolsó tíz körre fordulva Russell előnye visszanőtt, leginkább azért, mert Norris folyamatosan DRS-távolságon belül autózott Verstappen mögött.
Az 54. körben Antonelli hosszú próbálkozások után megelőzte Leclercet és visszavette az ötödik helyet, pár körrel később pedig Leclerc elengedte a lágyakon érkező Hamiltont.
A véghajrára Piastri is felzárkózott, de támadó közelségbe nem tudott kerülni.
Az ötödik helyen haladó Antonellire felzárkózott Hamilton, de előzni nem tudott mert a végére fékproblémák léptek fel nála.
A leintésig már nem történt előzés, így George Russell sima győzelmet aratott, idén másodszor. Verstappen jött be a második helyre, míg Norris lett a harmadik, 22 pontra csökkentve a hátrányát. Piastri, Antonelli, Leclerc, Hamilton, Alonso, Bearman és Sainz végeztek a pontszerző helyeken.