Még továbbra is kérdés, hogy kik lesznek a versenyzők a Red Bull-kötelékben.
A Sao Pauló-i Nagydíj előtt az Alpine bejelentette, hogy változatlan felállással vágnak neki a szabályváltozással tarkított 2026-os évnek. Ezzel eldőlt, hogy már csak a Red Bullhoz köthető csapatok váratnak magukra. Ami biztos, hogy Max Verstappen marad a Red Bullnál, hiába voltak pletykák a távozásával kapcsolatban. Az is szinte százszázalék, hogy Isack Hadjar marad a kötelékben a fantasztikus újonc éve után.
A nagy kérdés Yuki Tsunoda és Liam Lawson körül forog, mivel egyikőjük helye sincs biztonságban. Ismeretes, hogy a még mindig újonc Lawson kezdte az évet az anyacsapatnál, majd két futam után Tsunoda váltotta. Egyikőjük sem tudta megváltani a világot a nagyobb csapatnál, azonban miután helyet cseréltek az új-zélandi egy kis idő után összekapta magát.
A kettejük csatáját egy új szereplő teheti izgalmasabbá. Arvid Lindblad, a Red Bull új szupertehetsége ott leselkedik az F1-be vezető kapu előtt. A Red Bull-junior jelenleg a Formula 2-ben szerepel, és a debütáló szezonja nem volt mentes a nehézségektől, meg tudta mutatni tehetségét. Bajnok már nem lehet, de a fellépés esetében szükséges szuperlicenc-pontok miatt sem kell aggódnia, mert azokat már megszerezte, és az energiaitalosok már a korábbi korengedményt is kérvényezték vele, amire már nem lesz szükség, mert elmúlt tizennyolc. Azonban Lindblad nem robbant be a mezőnybe, akinél többnyire a Formula E-be távozó Red Bullos és rendes csapattársa, Pepe Martí jobban teljesített nála. Elképzelhető, hogy Lindblad marad további egy évet az F2-ben, aki így 2027-ben debütálhatna az F1-ben. De mivel teljesen új korszak lesz jövőre, úgy egy újoncnak is megfelelő lehetne, hiszen tisztalappal indulhatna ő is.
Amennyiben Lindbladot felviszik a Forma-1-be, akkor egy valakinek a Lawson-Tsunoda párosból mennie kell. Az elképzelhető forgatókönyv, hogy Lawson helyett érkezik Lindblad, ahogy az is, hogy Tsunoda repül, és helyébe lép Hadjar, így az ő megüresedett helyet kapná a leendő ifjonc.
Amit a Red Bull leszűrhetett az elmúlt évek során, hogy amikor évekig ugyanazzal a párossal versenyzett mindkét csapata, akkor a folytonosság mellett az eredmények is magabiztosabban jöttek. Ezért fontos, hogy ez a csapat a lehető legnagyobb folytonossággal és tapasztalattal rendelkezzen a 2026-ban bekövetkező radikális új korszakba lépve.
Lawson gyors volt, de kissé ingadozó. Viszont erőteljesen tért vissza a Racing Bullshoz és méltó csapattársa Hadjarnak. Ezért megérdemelne még legalább egy évet, mielőtt megnyílik a pilótapiac 2027-ben. Ekkor biztosan el fogja hagyni a Red Bullt. Mivel máshol ki tudna teljesülni, ahogy ez sikerült Alex Albonnak és Pierre Gaslynak.
A Racing Bulls csapatfőnöke elmagyarázta, miért nincs még végleges 2026-os pilótafelállásuk






