Miután a Ferrari főnöke, John Elkann azt javasolta két versenyzőjének, hogy „koncentráljanak a vezetésre, és kevesebbet fecsegjenek”, Jenson Button a közösségi médiában azt írta, hogy a Scuderia elnökének ebben a tekintetben „példamutatásra” kellene törekednie.
Ezeket a megjegyzéseket követően 2009 világbajnoka most nemcsak a Ferrarival járó egyedülálló nyomásról beszélt, hanem arról is, hogy mennyivel könnyebb lett volna ezeket a szavakat magánjellegűen, és nem nyilvános fórumon közölni. Elkann a múlt héten Milánóban tartott rendezvényen beszélt, miután a Scuderia a Sao Paulo-i Nagydíj hétvégét kettős kieséssel zárta. Lewis Hamilton és Charles Leclerc egyaránt kiestek a versenyből. Az alakulat szerelőit és mérnökeit kivéve a Ferrari elnöke a összegyűlt újságíróknak azt mondta, hogy „a többiek nem felelnek meg az elvárásoknak”:
„Vannak olyan pilótáink, akiknek a vezetésre kellene koncentrálniuk, kevesebbet beszélniük. Fontos versenyek állnak előttünk, és nem lehetetlen, hogy másodikok legyünk a konstruktőrök bajnokságában.”
Button is reagált ezekre a szavakra az Instagramon:
„Talán Johnnak kellene példát mutatnia.”
Azóta Button először magyarázta el, hogy a Ferrarinál való versenyzés nyomása egyedülálló az F1 világában, de mivel csak két versenyző van a garázsban, „a kommunikáció a legjobb dolog”, ami segíthet a Ferrarinak előrelépni. A Sky The F1 Show című műsorában beszélt erről:
„Mindig is óriási nyomás nehezedett rájuk, hogy teljesítsenek. Minden Forma-1-es istállóra ez vonatkozik, de különösen a Ferrarira. Olaszország azt akarja, hogy a Ferrari nyerjen, ezért hatalmas a külső és belső nyomás a teljes Scuderiára – és ez mindenkire vonatkozik a csapatban. Szóval érthetően, nagy a nyomás. De Johnnak csak két autója van a vörösök garázsában.
Elég könnyű megtalálni a versenyződet, odamenni hozzá és annyit mondani: „Tudod mi a helyzet? Ez nem volt helyes. Mi nem így dolgozunk, nem így működünk csapatként. Nos, beszéljük meg, miért kell így tenned. Érted? Miért érzed úgy, hogy ezt és azt kell üzenned? Értem, hogy segíteni akarsz. De a Ferrarinál mindig is ez volt. És igen, lehet, hogy hajlandóak vagyunk változni, de beszéljük róla. A kommunikáció mindenben a legjobb dolog, de különösen egy csapatnál, ahol több ezer ember dolgozik egy autó fejlesztésén, és ahol két, a világ legjobbjai közé tartozó pilóta van. Csak menj, és egyeztess velük. Ők is rengeteg tapasztalattal rendelkeznek, hiszen a sport legjobb csapataiért versenyeznek.”
Steiner is beleállt a Ferrari elnök Elkann-ba, annak a gyenge vezetői képességei miatt






