Max Verstappen három vezető Red Bull-szerelőjét veszíti el 2026-ra, ami jelentős változást jelent a négyszeres világbajnoknak.
Négy főmérnökéből csak a versenymérnöke Gianpiero Lambiase marad Verstappennel 2026-ban, mivel a teljesítmény-, motor- és vezérlőmérnökei mind távoznak – ketten riválisokhoz, a Forma-1-ben.
A holland De Telegraaf lap szerint Michael Manning távozása vezérlőmérnökként már 2025 vége óta ismert volt, de Tom Hart (teljesítmény) és David Mart (motor) is új kihívásokat kerestek maguknak. Mart 2026-tól az Audi első Forma-1-es gyári csapatához igazol, míg Hart magasabb pozíciót fog betölteni a Williamsnél.
2024 eleje óta óriási változások történtek a Red Bullnál: Christian Horner, Adrian Newey és Jonathan Wheatley távoztak a csapatfőnöki, a műszaki igazgatói és a sportigazgatói posztokról. Lee Stevenson főszerelőként a Stake-hez csatlakozott, mielőtt az 2026-tól az Audihoz kerül.






