A Las Vegas-i Nagydíj pole-pozícióját Lando Norris foglalta el, míg legfőbb riválisa, csapattársa, Oscar Piastri csak az 5. rajthelyet szerezte meg. Az első rajtsort Max Verstappen egészítette ki.
A második sorban Carlos Saint és George Russell sorakozott fel.
Az utolsó rajthelyet szombaton Lewis Hamilton szerezte meg, ám 20. helyett a 19. helyéről indult, mert Yuki Tsunoda a boxutcából rajtolt csak.
A 17. helyről induló Andrea Kimi Antonelli lágy keverékű Pirelliken kezdett, míg a többiek közepes vagy kemény keverékeket választottak. Az első 10 mindegyike közepeseken kezdett.
Az 50 körös verseny kezdetén Norri igyekezett lezárni a helyet Verstappen előtt, ennek azonban az lett az eredménye, hogy kisodródott az első kanyarban, így Verstappen át tudta venni a ezetést, és még Russell is feljött a második helyre.
Hadjar három helyet javítva az 5. helyre jött fel, Bearman pedig hatot javítva a 8. helyen haldt. Szintén hat pozíciót javított Hamilton. A legnagyobb vesztes Lawson lett, aki a rajt után összeakadt Piastrival, aminek köszönhetően megsérült az autója, 9 helyet esett vissza és a boxba kellett hajtania elsőszárny cserére.
Bortoleto is ütközött, illetve Stroll autója is megtört – ők ki is álltak a versenyből – ezért a törmelékek összeszedése idejére virtuális biztonsági autós fázis (VSC) lépett életbe.
A mezőny a 4. körben kapcsolhatott ismét versenytempóra.
A 12. körre Piastri alatt kezdett instabilabbá válni a McLaren, aminek eredményeként Charles Leclerc viszonylag könnyen vette át tőle a 6. helyet, mahd szinte azonnal megelőzte Hadjart is az 5. helyért.
Eközben Russell azt jelezte rádión, hogy ellment a kormáynszervója.
Hamilton a 12. helyen haladt, mikor Albon üldözte, ám nem járt sikerrel és a Williams orra is megsérült, ezért azonnal ki is hívták a boxba kerék- és elsőszárny cserére.
Rövid VSC fázis is következett, törmelékek összeszedése okán.
Antonelli 5 másodperces időbüntetést kapott, mert kiderült, hogy idő előtt bemozdult a rajtnál. Majd Albonra szabtak ki ugyanilyen büntetést a Hamiltonnal való ütközésért. Albon ezen felül figyelmeztetést is kapott a rajtprocedúra szabályainak megsértéséért.
Az élmenők közül Piastri érkezett elsőször kerékcserére, az 5. helyről, a 22. körben. A 10. helyre tért vissza. Utána Sainz is így tett, Piastri elé tért vissza, de az ausztrál szinte azonnal megelőzte őt.
Verstappen az élről a 26. körben cserélt kereket és vissza is tudott állni az élre. Majd így tett Russell és Norris is, a sorrendjük pedig ezzel sem változott. Verstappen haladt az élen, mögötte Russell, Norris.
A 35. körben Norris megelőzte Russellt, Verstappentől azonban közel 5 másodpercre volt.
Ezt követően Albon visszatért a boxba ls feladni kényszerült a versenyt, Norris hátránya pedig 5,5 másodpercre nőt.
Piastri próbálta megelőzni Antonellit a 4. helyért, de nem járt sikerrel. Hiába volt Antonellinek 5 másodperces büntetése, előtte pedig nagyon messze volt Russell, Piastri számára mégis szükséges volt az előzés, mert Leclerc már a nyakában loholt.
A verseny végére Norris tempója visszaesett és lemaradása több, mint 14 másodpercre nőtt Verstappen mögött.
Végül Verstappen simán meg is nyerte a versenyt, Norris és Russell előtt. Mögöttük Antonelli zárt, ám ő az 5 másodperces büntetése miatt az 5. helyre esik vissza az értékelésben, a negyedik hely pedig a Piastrié lett.
Végeredmény hamarosan…
A Mercedes-támogatott Doriane Pin az F1 Academy harmadik bajnoka!






