Motorsportol.hu
2025. május 22, csütörtök
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Autó

A közismert színész, Pedro Alonso játssza a főszerepet az új Alfa Romeo Junior bevezető kampányához készült „Learn to Love Again” reklámfilmben

Sajtóhír by Sajtóhír
2024.10.04.
A közismert színész, Pedro Alonso játssza a főszerepet az új Alfa Romeo Junior bevezető kampányához készült „Learn to Love Again” reklámfilmben

Fotó: Stellantis

Pedro González Alonso spanyol színész látható abban az új Alfa Romeo Junior reklámfilmben, amely a globális olasz márkát ebbe a stratégiai jelentőségű piaci szegmensbe visszatérítő kompakt sportautó bevezető kampányához készült. A választás nem volt véletlen, hiszen az ismert színész tagadhatatlanul szenvedélyes, merész, karizmatikus és elegáns – ezek pedig pont ugyanazok az értékek, amelyek mentén az Alfa Romeo az új Junior modell kivételes vezetési élményét tálalja, a szív, az ész és a lélek tökéletes egyensúlyának szellemében.

A Nagy pénzrablás című, népszerű streaming sorozatban játszott, ellenállhatatlan szerepe nyomán széles körű ismertségre és globális rajongótáborra szert tett színész alakítása valóságos kulturális jelenséggé tette Berlín általa megformált karakterét. Alonso pedig nemzetközi hírességgé, a modern televíziós sorozatok jelképévé vált – olyannyira, hogy a Netflix saját sorozatot adott karakterének. Alonso olyan, magával ragadó ember, aki kifinomult és karizmatikus, ugyanakkor titokzatos energia árad belőle – ezeknek az értékeknek köszönhetően pedig nem csupán elismert tehetségként, de a stílus és a merészség jelképeként is tekint rá a közönség.

Ez is érdekelhet

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
78 éves korában elhunyt a korábbi Forma-1-es és Le Mans pilóta

78 éves korában elhunyt a korábbi Forma-1-es és Le Mans pilóta

2025.05.05.

Szenvedélyes személyisége nem pusztán a filmvásznon ölt testet: Alonso egyéb alkotóművészeti ágakban, így a festészetben és a kreatív írásban is aktív. Mindezeken a területeken ugyanolyan intenzíven nyilvánul meg, mint az Alfa Romeo a sportosságot időtlen dizájnnal és élvonalbeli technológiai megoldásokkal társító autóinak megalkotása során. Mondani sem kell, hogy ezen autók egyike az új Junior, amely saját méretosztályában újraírja a sportosságról alkotott elképzeléseket.

Az Alfa Romeo Junior egy olyan vagány, különleges tárgy, amely teljesen más módon értelmezi a sportosság fogalmát: túlmutat a puszta teljesítményen, és egy olyan, ideális képet fest a sportosságról, amellyel a rajongók teljesen új generációjának ejtheti rabul a szívét.  A Junior különleges képessége, hogy azonnal érzelmi kapcsolatot teremtsen vezetőjével. Ezt a gép és az ember között felépülő, szimbiotikus kapcsolat teszi lehetővé: az Alfa Romeo számára az automobil mindig is egy olyan izgalmas gépezet volt, amelyet szenvedéllyel és teljes odaadással kell megélni, és ez a jövőben sem fog változni.

Ilyenformán az új Junior új reklámkampányának egyszerre kellett kifejezésre juttatnia az autó ‘érzelmi’ kötődéseinek különböző aspektusait, és a modell sportos oldalának zabolátlan érvényesülését. A reklámfilm ezért közvetlenül a nézők szívéhez szól, arra kérve azokat, akiket érzelmeik vezérelnek, hogy tanuljanak meg újra szeretni, és kövessék a bennük élő, legintenzívebb szenvedélyeket.

Így született meg a „Learn to love again” reklámfilm, amelynek karizmatikus hőse (akit természetesen Pedro Alonso alakít) sutba dobja az ésszerűséget, és engedi, hogy magával ragadják őt a szerelem zsigeri, titokzatos hullámai. A reklámfilm nem autót akar eladni, hanem arra biztatja a nézőt, hogy engedjen a feltörő érzelmeknek, és szeressen bele az Alfa Romeóba. Végtére is vannak olyan érzelmek az életben, amelyek nem kézzel foghatók, és amelyekre a logika képtelen magyarázatot adni. Időnként az a helyes, ha a szívünkkel gondolkodunk. Az Alfa Romeo pontosan erre kéri rajongóit, és persze mindenki mást is: hogy tanuljanak meg ismét szeretni! Ki volna alkalmasabb ennek az erőteljes, ugyanakkor nagyon is bensőséges üzenetnek a közvetítésére, mint Pedro Alonso, ami merész szellemiségével és elvitathatatlan vonzerejével igyekszik meggyőzni a nézőt, hogy gondolja meg magát.

A spanyolországi Vigo városában, 1971-ben született Pedro González Alonso a madridi Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) színi iskolában végezte tanulmányait. Mielőtt nemzetközi hírnévre tett szert, egy sor spanyol filmben és televíziós sorozatban kapott szerepet: mesterien játszott például összetett, karizmatikus karaktereket a Padre Casares (2008-2015) és a Gran Hotel (2011) című alkotásokban. Az olasz kultúra – mindenekelőtt a zene, a filmművészet és a képzőművészet – elkötelezett rajongójaként a spanyol színész a közelmúltban kijelentette, hogy örömmel játszott volna együtt a legendás Marcello Mastroiannival, és hogy legnagyobb álma egy nap olyan rendezőkkel együtt dolgozni, mint Paolo Sorrentino vagy Nanni Moretti.

A magával ragadó, intenzív rövidfilm, amelynek szövegét az online sorozat ihlette, a Migrante kreatív ügynökség alkotása. Rendezője Sébastien Grousset, a gyártásért az Akita Film felelt.

A videó első részében Flavio Ibba és Marco Gualdi (Red Rose Productions) zenéje csendül fel, míg a második felében az „I Feel Love” (P. Bellotte / G. Moroder / D. Summer) dallama kíséri az eseményeket. A Warner Chappell Music Publishing kiadásában megjelent dal hangmérnökei Flavio Ibba és Carlo Palmas voltak, a dalban Loredana Fadda énekel (Red Rose Productions).

A magával ragadó reklámfilm előzetese megtekinthető az Alfa Romeo hivatalos közösségi csatornáin; a teljes, 60 másodperces szpot az Alfa Romeo YouTube csatornáján található meg.

Kreatív ügynökség: Migrante

Executive Creative Director: Leonardo Ricagni

Kreatív igazgató: Sol Ricagni

Ügynökségi producer: Edoardo Rossi

Tartalom producer: Joe Di Maio

Kreatív: Franco Machado

 

Produkciós iroda: Akita Film

Rendező: Sébastien Grousset

Operatőr: Román Martinez de Bujo / Diego Indraccolo

Executive Producer: Davide Rizzi

Producer: Desirée Castelli / Valeria Biondolillo

Utómunka producer: Diana Passoni

Színkorrekció: Color en movimiento Madrid

Utómunka: Exchanges VFX

Audio utómunka: Top Digital

 

Zene | 1. rész: Flavio Ibba – Marco Gualdi (kiadó: Red Rose Productions)

Zene | 2. rész „I Feel Love” (P. Bellotte / G. Moroder / D. Summer), Warner Chappel Music Publishing, hangmérnök: Flavio Ibba – Carlo Palmas, ének Loredana Fadda (Red Rose Productions)

Source: Stellantis
Tags: Alfa RomeoPedro Alonso
Sajtóhír

Sajtóhír

Ki legyen a következő FIA elnök?
243 Szavazat · 243 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 pontverseny: Piastri továbbra is az élen, míg Hamilton, Sainz és Hadjar előztek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mario Andretti elárulta, hogy kit tisztel inkább: Schumachert, vagy Sennát?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Itt az F1-es Monacói Nagydíj programja, egy kis F2-es és F3-as csavarral!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Verstappennek nem engedik, hogy úgy tegyen, mint Alonso

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.