Autó

Originális élmény volt Csősz Boginak a Can-Am Origin

A világ első számú hobbicélú terepjármű gyártója, a Can-Am, (www.brp.com) újdonságokkal és csúcsmodellekkel mutatkozott be a 2025-ös AMTS Autó, Motor és Tuning Show-n, ahol Csősz Boglárka színművésznő, üzletasszony is megismerkedett a cég járműveivel.

Boglárka elmondta: jelenleg egy minőségi e-bike boldog tulajdonosaként kifejezetten vonzódik az elektromos járművek iránt, ezért figyelme legelsősorban a Can-Am egykori legendás enduro motorjainak kései utódjaként idén debütált, elektromos Origin felé fordult.

Amelynek már a névválasztás is üzenetértékű, hiszen utal arra, hogy a Can-Am, fél évszázaddal ezelőtt, az enduró motorok hőskorában, a terepmotorok piacának egyik meghatározó szereplője volt. Ráadásul több világbajnoki és amerikai bajnoki cím is kötődik a márkához. Amelynek célja most nem kisebb, mint, hogy újra meghódítsa a motorosok szívét, és az egykor „szívdöglesztő” Can-Am motormárka az ötven évvel ezelőttihez hasonlóan, a mai generációk számára is a vágyaik tárgyává váljon.

A közel száz kilométeres hatótávú, egy 125-ös belsőégésű motorral szerelt enduró motor menetteljesítményeit is túlszárnyaló modell, egyébként már tesztelhető és meg is vásárolható a márka importőrének, a Jet Power Hungary-nak (www.jetpower.hu) a Dunaharaszti bázisán. Ahol önálló bemutatóterem, és az új elektromos Can-Am motorkerékpárok alkatrész és szervízbázisa, valamint a motorokról minden műszaki információt ismerő szakemberek várják az érdeklődőket.

Fotó: Jet Power Hungary Kft.

– „Egyszerre klasszikusan szép, és egyúttal ultramodern ez a motor, igazi divatos és trendi színekkel” – fogalmazta meg Csősz Boglárka első benyomásait, hozzátéve: nőként kifejezetten vonzónak találja a Can-Am férfias, erőt, fölényes magabiztosságot és dinamizmust sugárzó járműveit.

A Can-Am elektromos enduróját, ahogy a cégcsoport össze járművét, a legendás Rotax motorok hajtják, amelyek többek között a BMW és az Aprilia kétkerekűi közül is többnek az erőforrását adták. Igaz, a Can-Am Origin elektromos Rotax blokkja egy egészen új világ: a lényegében vázként is szolgáló akkumulátor, és villanymotor blokk, igazán trendi látványt nyújt azoknak, akik a motorozás beköszönő villanykorszakában is ragaszkodnak ahhoz, hogy egy dögös enduro ne csak az legyen, de annak is nézzen ki.

Sajtóhír

Recent Posts

Csonka csapattal indul a Ducati a Sachsenringen – valaki hiányozni fog

Gigi Dall'Igna nem lesz jelen a Német Nagydíjon. A Ducati Corse ügyvezető igazgatója személyes okok…

31 perc ago

Mit szól hozzá Norris, hogy már több rajongója van, mint Hamiltonnak?

Hazájában, a Brit Nagydíj hétvégéjén a McLaren versenyzőjét Lando Norrist azzal kapcsolatban is megkérdezték, hogy…

2 óra ago

Colapinto napjai megvannak számlálva, Bottas érkezhet a helyére

Egyre sötétebb felhők gyűlnek az argentin Franco Colapinto feje fölött, az Alpine ugyanis nincs megelégedve…

3 óra ago

Verstappen-t megint kifütyülték a britek Silverstone-ban

A silverstone-i szurkolók hangosan kifütyülték Max Verstappen-t, amikor a rajongói zónában felemlítették a nevét. Ez…

4 óra ago

Verstappen Antonellinek köszönheti a pole-t? Minenesetre elmennek együtt tésztázni

A Red Bull Racing négyszeres világbajnoka, Max Verstappen megköszönte a Mercedes újoncának, Andrea Kimi Antonellinek,…

5 óra ago

Leclerc a kormányt ütve, káromkodva szidta önmagát

A Ferrari monacói versenyzője, Charles Leclerc meglehetősen dühös volt magára a Brit Nagydíj időmérő edzése…

6 óra ago