Categories: F1

Norris a Red Bullhoz menne, de jobban járna az Alpine-nal?

Lando Norris – mint mindenki – szeretne versenyképes lenni és egy „mega autóban” ülni. A leginkább „mega” autó pedig jelenleg a Red Bullé. Ennek tükrében Peter Windsor újságíró, egykori F1-es menedzser arra figyelmeztette Norrist, hogy egy ilyen lépés esetén valószínűleg csak Max Verstappen szárnysegédje lehetne.

Ehelyett azt javasolja neki, hogy igazoljon az Alpine-hoz, amikor majd a mclarenes szerződése lejár, a 2025-ös szezon után.

Norris azt kockáztatná, hogy „csak egy igazán jó kettes számú versenyző” lenne, vélekedik Windsor egy esetleges Red Bullhoz igazolásról.

„Biztos vagyok benne, hogy Lando nem úgy tekint magára, mint Max szárnysegédjére” – mondta Windsor YouTube csatornáján. „Biztos vagyok benne, hogy a karrierje ezen szakaszában azt gondolja, hogy ‘Ó, szívesen vezetnék egy Red Bullt’.”

„Valószínűleg nem gondol ennél többre, csak arra, hogy milyen zseniális lenne egy mega autóban ülni, és csak élvezni, hogy egy Red Bullban ülhet.”

„Nos, akkor kezdődnének a gondok, mert hogyan fogja legyőzni Max Verstappent? És akkor mi lesz Lando Norrisból, csak egy igazán jó második számú versenyző lesz, vagy mi?”

Szerinte ez is egy lehetőség, de nagyobb esélyt lát arra, hogy a 23 éves versenyző az Alpine-hoz kerül, amikor lejár a mclarenes szerződése.

„Szerintem fele esély van rá, hogy az Alpine-hoz megy, nem igaz?” – folytatta.

„Azt hiszem, még egy éve van [kettő van – a szerk.], szóval egy kicsit várni kell, de az Alpine nem megy rosszul, úgy tűnik, hogy sok tartalék van a csapatban.

„Az Alpine most elég erősnek tűnik, elég jó csapat, jó kinézetű csapat.”

Windsor szerint van egy probléma Norris vezetésével, ami hátráltathatja a versenyzői fejlődését.

„Az egyetlen dolog, ami kiábrándít Landóval kapcsolatban, hogy a kanyarjai még mindig elég hosszúak. És szerintem ez hátrányt fog jelenteni, minél tovább fejlődik a pályafutása” – jelentette ki.

„Ő egy sokkal kerekebb, finomabb versenyző, mint Carlos Sainz, de nem sokban különbözik abban, ahogyan a kanyarokat megközelíti, és ahogyan ténylegesen áthajt a kanyarokon. Egyszerűen csak egy kicsit lágyabban csinálja.”

„Ezt már körülbelül két éve mondom. Csodálkozom, hogy a McLarennél eddig senki nem említette ezt, és nem mondta, hogy ‘tudod, Lando, ott más íven kell mozognod, és más fordulópontokon kell dolgoznod’.” – mondta Windsor.

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Recent Posts

Busás szponzort fogott Pérez, ami megágyazhat a visszatérésének

Némileg a háttérbe vonult a mexikói Sergio Pérez, miután tavaly év végén menesztette őt a…

2 óra ago

Vasseur Hamiltonnak: „Nyugodtnak kell maradnunk”

A Ferrari-főnök szerint Lewis Hamiltonnak meg kell nyugodnia, mert semmi sincs még veszve. Hamilton erős…

4 óra ago

Doohan karrierje újabb fordulatot vehet, mivel az Alpine dönthet a Bahreini Nagydíj után

Jack Doohan versenyülése a hírek szerint a szezon közepéig biztonságban lehet, miután az ausztrál versenyző…

6 óra ago

Egy fontos dolog, amit Jackie Stewart ma annyira akar, mint annak idején világbajnoknak lenni

A háromszoros Forma-1-es világbajnok, Sir Jackie Stewart nemrégiben részleteket osztott meg felesége, Lady Helen állapotáról,…

16 óra ago

A Ferrari egykori elnökének megváltozott a véleménye Hamilton leigazolásáról

Eddig a Ferrari messze elmarad a várakozásoktól, pedig Lewis Hamilton érkeztével nagy dolgokat vártak az…

18 óra ago

LEGO Ferrari SF-24: A trükk a részletekben rejlik

Amikor ősszel a dán LEGO cég bejelentette, hogy piacra dobja az F1-es mezőny autóinak méretarányos…

20 óra ago