Fotó: Scuderia Ferrari Press Office
Hat darab autó. Ennyi volt az Amerikai Nagydíj rajtrácsára felállók teljes létszáma Indianapolisban 2005-ben ezen a napon.
Mind a 20 autó kiment ugyan a felvezető körre, de 14, Michelin gumikat használó pilóta biztonsági okokból visszalépett és feladták a versenyt. A francia gyártót váratlanul érte a az újraaszfaltozást követő hatalmas gumikopás a felújított Speedwayen, és kijelentette, hogy gumijai nem tartanak ki a verseny teljes időtartamára. A Michelin-nel versenyzőknek így nem maradt más választásuk, mint a kiállás.
Mondani sem kell, hogy a 100 000 néző hangosan fejezte ki nem tetszését, amikor a Ferrari versenyzője, Michael Schumacher egy teljesen értelmetlen győzelmet aratott csapattársa, Rubens Barrichello előtt.
Eközben a dobogó harmadik fokára felért Tiago Monteiro és Narain Karthikeyan mint a Jordan pilótái, valamint a Minardi párosa, Christijan Albers és Patrick Friesacher a délutánt azzal töltötték, hogy pótolják jelenlétükkel a jelentéktelen számú indulót.
Amikor ősszel a dán LEGO cég bejelentette, hogy piacra dobja az F1-es mezőny autóinak méretarányos…
Az utazásom utolsó napjára csak egyetlen dolgot terveztem be: a Horacio Pagani Múzeum és Atelier…
A FIM első alkalommal aktiválta az új, üzemanyag-áramláson alapuló teljesítménykiegyenlítő rendszert, és az első két…
Christian Horner elárulta, hogy miért romlott el a boxutcai jelzőlámpa Red Bull garázsánál, a Bahreini…
Franco Colapinto bocsánatot kért Uruguaytól. Az argentin egy podcastban "vicces" jellemzést adott a dél-amerikai országról, amelyekkel…
Az FC Internazionale Milano és a Nike örömmel jelentett be új és kivételes együttműködését a…