Fotó: DPPI / Alfa Romeo F1 Team Stake
Két meghatározó F1-es szereplő is visszahozná az Eau Rouge-ba a legendás, 1994-ben már használt lassítót.
A múltheti újabb spái tragédia után többen is sürgős változásokat követelnek az ikonikus pálya vonalvezetésén, mivel túl veszélyesnek találják azt.
Több megoldás is felmerült, Ralf Schumacher szerint a legjobb opció, ha visszahoznák az 1994-ben használt sikánt. Abban az évben a tragikus imolai forduló után az FIA szinte minden pályán hasonló, mesterséges lassítókat helyeztek el a pályán, javítva a biztonságot.
„Jelen kialakításában 300-zal, vakon repülsz bele a kanyarba. Ha valaki eközben az ideális íven vesztegel, akkor nincs mit tenni. Én újra tennék egy sikánt az Eau Rouge elé, ami drasztikus mértékben csökkentené a sebességet, egy esetleges ütközésnél is.” – fogalmazott a Williams és a Toyota egykori versenyzője, akihez csatlakozott a jelenlegi mezőnyből a Guanyu Zhou.
„Az én szempontomból is szükséges a változtatni a vonalvezetésen. 2019-ben egy barátomat vesztettem el ott, Anthoine-t, eléggé fájdalmas pont számomra. Az biztos, hogy egy ikonikus kanyar, de a biztonság kedvéért muszáj változtatni rajta, túl sok életet vesztettünk már el ott. Láttam néhány videót 1994-ből, amikor még egy lassú sikán volt ott, szerintem most is ez a jó út.” – mondta a kínai.
Edzés közben sérült le az LCR Hondától Somkiat Chantra, akinek ki kell hagynia a soron…
A hírek szerint a Honda Racing Corporation fájó sebet ejthet a KTM-en. A német mérnököt,…
Silverstone-ban a második szabadedzésen is hazai sikernek örülhetett a helyi közönség: Lando Norris volt a…
Az F1-film társproducere, Jerry Bruckheimer megerősítette, hogy a NASCAR-alapú filmje, a Days of Thunder folytatása…
1996-ban Suzukában az egyik legemlékezetesebb pillanat volt, amikor a fiatal japán versenyző, Daijiro Kato, bemutatkozott…
Lewis Hamilton és a Ferrari bizonyult a leggyorsabbnak a silverstone-i első szabadedzésen. A Brit Nagydíj…