A Sauber egyértelmű mélyrepülésben, pedig a svájci csapat arra készül, hogy 2026-ban az Audi veszi át őket.
Tulajdonképpen még a VW tulajdonában álló Audinál sem rózsás a helyzet, mert a vezérigazgatót, Markus Duesmannt – aki a Forma-1-be való belépést kezdeményezte – menesztették. Valtteri Bottas, a jelenleg még Alfa Romeo néven futó csapatnál versenyez, és így nyilatkozott:
„Nincs baj, szerintem még mindig minden a terv szerint halad. Nyilvánvalóan még messze van ez, de igazából még nem hallottam semmi mást. Szóval igen, azt hiszem, hogy minden rendben lesz.”
A pályán azonban nem áll jól a szénájuk, az Alfa Romeo legutóbb Silverstone-ban a kilencedik helyre zuhant a konstruktőri bajnokságban. A Blick sokra tartott tudósítója, Roger Benoit így fogalmaz:
„Kutatnak a megoldások után. Jan Monchaux technikai igazgató menesztése volt az első reakció. Vajon mi lesz a következő?”
A fejlesztéseik a Brit Nagydíjra úgy tűnik, hatástalanok voltak, Bottas beismerte, hogy a csapat riválisai nagy lépéseket tettek előre, miközben a Sauber vergődik. Így folytatta a finn:
„Közeledünk az idény feléhez, és nem tudtunk előrelépni a hierarchiában. Azt vártuk, hogy jobbak leszünk, mint egy éve.”
Xevi Pujolar, a csapat technikai főnöke szerint az Alfa Romeo 2023-as autója most már gyorsabb, mint a Haas, akik megelőzik a csapatot a tabellán, és az AlphaTauri – akik az utolsó helyen állnak:
„Szerintem az egyetlen nehézség jelenleg a Williams, Csak két ponttal vannak előttünk, de nagyon sikeresek. Silverstone-ban a Ferrarival, sőt, még az Aston Martinnal is küzdhettek. Ugyanakkor meg vagyunk győződve arról, hogy mostantól a nyári szünetig lehetséges a Haas és a Williams megelőzése. Erre fókuszálunk.”
Cara Delevingne állítja, „az F1” kérte őt, hogy ne nyilatkozzon a rajtrácson