Fotó: LAT Images/Mercedes AMG Petronas
Toto Wolff a Magyar Nagydíjon bemutatkozott új F1-es kvalifikációs formátumot szidta – néhány órával azelőtt, hogy sztárpilótája, Lewis Hamilton megszerezte első pole-ját több mint 30 futam óta.
Az új szabályok értelmében a versenyzőknek a Q1-ben a kemény, a Q2-ben a közepes, a Q3-ban pedig a lágy gumikat kell feltenniük, kivéve, ha az edzés bármelyik szakaszában vizesnek nyilvánítják az etapot. Ez azonban nagyon is valószínűtlennek tűnt, mivel a Hungaroringen folyamatosan sütött a nap, és Wolff elismerte, hogy nem igazán tudja, mire számíthat. A Mercedes csapatfőnöke nem rajong az új rendszerért, és azért, hogy a szabadedzések a csapatok számára lutrivá válnak.
„Először is ez a gumiformátum furcsa, mert senki sem érti, hogy pontosan hol vagy. Tegnap csak egy közepes gumit tudtunk kipróbálni, és ez egyáltalán nem volt jó. De a lágyon igen jó volt a tapadás. Lewis itt még két-három tizedet hozzá tudott tenni.”
A Mercedes a 2022-es Magyar Nagydíjon George Russell jóvoltából megszerezte a pole-t, idén Hamilton lenyűgöző teljesítményével sikerült újra ez a bravúr a csapatnak.
Az egyik legrégebbi tervem, ami visszavitt Bolognába, az volt, hogy meglátogassam az imolai pályát. Még…
Jövőre az új szabályváltozások évében a Honda már nem a Red Bull, hanem az Aston…
Pedro Acosta a vártnál nagyobb hullámvölgyekkel kezdte meg 2025-ös szezonját a MotoGP-ben. Az év első…
A Cadillac csapatfőnöke, Graeme Lowden szerint, akár nyolc különböző versenyzőt is meghallgatnak, mielőtt a csapat…
A Honda Racing Corporation elnöke, Koji Watanabe hálás volt a Japán Nagydíj után, miután Max…
Donald Trump amerikai elnök legújabb vámintézkedései komoly következményekkel járhatnak az amerikai gazdaság számos területére, köztük…