Fotó: LAT Images/Mercedes AMG Petronas
Toto Wolff a Magyar Nagydíjon bemutatkozott új F1-es kvalifikációs formátumot szidta – néhány órával azelőtt, hogy sztárpilótája, Lewis Hamilton megszerezte első pole-ját több mint 30 futam óta.
Az új szabályok értelmében a versenyzőknek a Q1-ben a kemény, a Q2-ben a közepes, a Q3-ban pedig a lágy gumikat kell feltenniük, kivéve, ha az edzés bármelyik szakaszában vizesnek nyilvánítják az etapot. Ez azonban nagyon is valószínűtlennek tűnt, mivel a Hungaroringen folyamatosan sütött a nap, és Wolff elismerte, hogy nem igazán tudja, mire számíthat. A Mercedes csapatfőnöke nem rajong az új rendszerért, és azért, hogy a szabadedzések a csapatok számára lutrivá válnak.
„Először is ez a gumiformátum furcsa, mert senki sem érti, hogy pontosan hol vagy. Tegnap csak egy közepes gumit tudtunk kipróbálni, és ez egyáltalán nem volt jó. De a lágyon igen jó volt a tapadás. Lewis itt még két-három tizedet hozzá tudott tenni.”
A Mercedes a 2022-es Magyar Nagydíjon George Russell jóvoltából megszerezte a pole-t, idén Hamilton lenyűgöző teljesítményével sikerült újra ez a bravúr a csapatnak.
Izgalmas időmérő edzést láthattunk, ahol Marc Márquez nem adta könnyen magát, körrekorddal hagyta maga mögött…
A legfrissebb szóbeszéd szerint az Aston Martin (is) érdeklődik a Mercedes versenyzője, George Russell iránt…
Nico Hülkenberg lévén szenzációs, ötödik helyet ért el a svájci kicsapat Barcelonában. A sereghajtónak titulált…
Az elmúlt években a Forma-1 új aranykorát éli – legalábbis nézettség és népszerűség szempontjából. A…
Amíg Johann Zarco új szerződést kaphat, addig Somkiat Chantra helyzete aggasztó. Egészen magas hőfokon izzik…
Flavio Briatore egyáltalán nem boldog Franco Colapinto eddig produkcióival. Az argentin versenyző az idei szezon…