Categories: F1

Leclerc semmit se írt még alá, nem is tárgyaltak a szerződéséről

Charles Leclerc tagadta azokat a híreket, amelyek szerint már aláírta a szerződéshosszabbítást, amely szerint legalább 2026-ig marad a Ferrarinál.

A pletykák annak ellenére érkeztek, hogy párhuzamosan olyan hírek is keringenek, melyek szerint a 25 éves monacói elveszíti motivációját a Scuderia folyamatos teljesítmény- és működési nehézségei közepette. Leclerc most a Corriere dello Sportnak tisztázott:

„Legyek bármilyen helyzetben is, motivációt keresek, hogy a lehető legtöbbet hozzam ki abból, amink van. Jelenleg az autó olyan, amilyen, és sajnos csodák sincsenek. De ez az a pont, ahol erőt kell találni a folytatáshoz. A szezon elején szinte egyből vissza kellett vennünk az elvárásainkból, mert az autó nem volt azon a szinten, amire számítottunk. Ugyanakkor tisztában vagyunk azzal, miképp kell javulnunk.”

Leclerc Ferrarinál maradásának kulcsa lehet az új, 2023-as csapatfőnökkel, Frederic Vasseurrel ismert szoros kapcsolata:

„Igen, a Ferrari iránti szeretet mellett, ami mindig is megvolt és megmarad, sok mindenben egyetértünk Freddel, és ezek közül sok a jövőre vonatkozó tervekhez kapcsolódik. Osztozom ebben, és tudom, hogy mi jön, és van hitem.”

Ennek ellenére az elmúlt hónapokban szenzációs távozással a maranellói csapattól.hozták kapcsolatba a nevét, amire így reagált:
„A pletykák, amelyek más csapatnál láttatnak, csak azt jelentik, hogy jól végzem a munkámat. De közömbös vagyok ezekkel kapcsolatban, mert tudom, mit akarok. Még mindig nem tudom, mit vár tőlem a Ferrari. A szerződésről szóló tárgyalások még el sem kezdődtek, de számomra minden világos. Szeretem a Ferrarit és velük akarok nyerni. A prioritásom ez.”

Egy Leclerc szerződéshosszabbítás egyértelműen csak tollvonás lenne Vasseurnek is, aki megpróbálja leutánozni francia kollégája, Jean Todt elképesztő sikereit. Nevetve váleményezte elődjét:

„Jean remekül túl is élte és jól fejlesztette ezt a csapatot. Azt hiszem, Jeannak csak túlélni volt nehéz azt a hét évet 1993 és 2000 között, mint aztán újra és újra bajnoki címeket nyerni.”

Vámosi Péter

Recent Posts

F2-es versenyzőt igazolhat a Cadillac az F1-be?

Az Aston Martin által támogatott Jak Crawford mindent megtesz azért, hogy 2026-ban bemutatkozhasson a Forma-1-ben…

39 perc ago

Briatore belekeveredhetett az Epstein-botrányba, és Horner körül se tiszta minden

Flavio Briatore újfent a figyelem középpontjába került a Forma-1-ben, miután a média megint vizsgálatokat indított…

2 óra ago

Álomból valóság – Egy Formula Renault-kör a Hungaroringen

Mindig közhelynek tűnt számomra, hogy „merj nagyot álmodni”, mert az álom definíciója szerint már alapvetően…

3 óra ago

Magyar Nagydíj – Ideiglenes rendőrőrs működik Mogyoródon a Forma-1-es futam idején

Ideiglenes rendőrőrsöt működtet Mogyoródon a 40. Forma-1-es Magyar Nagydíj ideje alatt a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság…

4 óra ago

Hungaroring emlékérem és forgalmi sor a 40. Magyar Nagydíj alkalmából – itt veheted meg!

A Magyar Pénzverő Zrt. sajtóközleménye: A 2025. évi HUNGARORING forgalmi sor 2025. augusztus 1. 8.00 órától…

6 óra ago

A Renault bejelentette új vezérigazgatóját a Magyar Nagydíj előtt

Az Alpine anyavállalata, a Renault a Forma-1 Magyar Nagydíj előtt bejelentette, hogy Francois Provostot nevezték…

8 óra ago