Motorsportol.hu
2025. június 7, szombat
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Számít a méret: Hülkenberg 9 centi miatt bukta el, hogy a csúcsra jusson

Tajthi Andrea by Tajthi Andrea
2023.08.26.
Számít a méret: Hülkenberg 9 centi miatt bukta el, hogy a csúcsra jusson

Fotó: Andy Hone / LAT Images / Haas F1 Team

Nico Hülkenberg úgy véli, bár soha nem mondta ki, de úgy gondolja, azért maradt le a Ferrari 2014-es versenyzői üléséről, mert túl magas.

Hülkenberg, juniorként nagy reménység volt. Uralta az A1GP versenyeket és 2009-ben megnyerte a GP2-es bajnoki címet. Forma-1-es karrierje azonban nem úgy alakult, ahogyan azt előzetesen várták tőle.

Ez is érdekelhet

Colapinto napjai meg vannak számlálva? Briatore nem elégedett vele

Colapinto napjai meg vannak számlálva? Briatore nem elégedett vele

2025.06.06.
Az F1-es riportermőt műtéte után támadták kinézete miatt

Az F1-es riportermőt műtéte után támadták kinézete miatt

2025.06.06.

Annak ellenére, hogy 2010-es debütáló szezonjában pole pozíciót is szerzett a Williamsszel, egy szezon után parkolópályára került, és tartalékversenyzőként csatlakozott a Force Indiához, majd 2012-ben versenyzővé léptették elő.

Karrierje során végig pontszerző volt de a dobogóig sosem sikerült elérnie, pedig többször is közel járt hozzá.

Ennek ellenére F1-es karrierje első szezonjaiban felkeltette a Ferrari érdeklődését egy ideig potenciális versenyzőjelöltet láttak benne. Végül a csapathoz visszatérő Kimi Räikkönen mellett döntöttek.

első két évében eleget tett ahhoz, hogy felkeltse a Ferrari figyelmét, akik 2014-re is gondoltak rá, csakhogy a visszatérő Kimi Räikkönennel szemben alulmaradtak.

„Nincs értelme erről beszélni, mert ez már a múlté, de biztos vagyok benne, hogy egy időben közel álltam ahhoz, hogy az egyik topcsapathoz szerződjek” – mondta az év elején egy Reddit AMA-ban (Ask Me Anything, kérdezz-felelek lehetőség a Redditen).

Most elárulta azt is, hogy a magasság lehetett a probléma.

A most 36 éves német 184 centi magas, cipő nélkül. Majdnem 20 centivel magasabb, mint Felipe Massa, akinek a helyére érkezhetett volna a Ferrarihoz. Ezzel szemben Räikkönen csak 175 centiméter, így jobban illett az autóba.

„Soha nem kaptam olyan választ, hogy [egy csapat] azt mondta volna, hogy ‘Sajnálom, nem. Azért utasítottunk vissza, mert túl magas vagy’” – mondta Hülkenberg a Motorsport.com-nak. „Valószínűleg nem mondták volna egyenesen a szemembe.”

„De abban biztos vagyok, hogy ez igen, akadályozta azt a páratlan lehetőséget és alkalmat, hogy egy top autóba üljek.”

Hülkenberg a Force India után a Renault versenyzője lett, majd két szezon kihagyás után, immáron férjként és édesapaként idén visszatért a mezőnybe, a Haas színeiben. Szerződését pedig 2024-re is meghosszabbították.

Hivatalos: Ezzel a felállással vág neki a Haas 2024-nek!

Tags: F1FerrariForma-1magasságNico Hülkenberg
Tajthi Andrea

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Mely bajnokságokat követed az alábbiak közül rendszeresen?
142 Szavazat · 342 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Sajtóhír: A Red Bull már döntött Tsunoda utódjáról

    Sajtóhír: A Red Bull már döntött Tsunoda utódjáról

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Az összeomlott Stroll helyére ideiglenesen meglepő nevet igazolhat az Aston Martin

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Bottas válaszolt az Aston Martin csapatának, hogy beülne-e a sérült Stroll helyére

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Az őrjöngő Stroll több mint 5 milliós versenyfelszerelést tett tönkre az Aston Martin garázsában

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 pontverseny: Verstappen lemaradt, új név a pontszerzők között!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.