A német Rimowa poggyászgyártó cég olyan hírességekkel indította legújabb kampányát, akik mindig úton vannak: A Blackpink nenvű dél-koreai lányegyüttes tagja Rosé, a Forma-1-es bajnok, a brit Lewis Hamilton és a francia focista Kylian Mbappé.
A csütörtökön moziban, digitálisan, kültéren és nyomtatásban megjelenő reklámok rövid filmeken alapulnak, amelyeken a három sztár a Rimowa bőröndjeik pakolását, gurítását és berakodását mutatják be. Hozzá a zenét pedig az a Hans Zimmer szolgáltatta, aki 2021-ben Oscar-díjat nyert a „Dűne” filmzenéjének megkomponálásáért.
A Rimowa szerint a kampány „arra ösztönöz, hogy mozogj a világban, és az mozgasson”.
A Rimowa vezetője, Emelie De Vitis, a termék és marketing részleg vezető alelnöke szerint az utazás jelentése folyamatosan változik, és a pandémiát követően a vállalat felfedezte a „céltudatos utazás gondolkodásmódját”.
A hétszeres világbajnok Hamilton elmondta, hogy az autósport miatti folyamatos utazás formálta őt.
„Csak az új helyek és perspektívák megismerése révén tanultam meg igazán megkérdőjelezni a gondolkodásmódomat, és elfogadni a világ végtelen lehetőségeit” – mondta.
Rosé elmondta, hogy az utazás segít neki kitágítani az otthon fogalmát.
Mbappé pedig arról számolt be, hogy az utazást úgy látja, mint egy ablakot „különböző típusú életekre, és az ember sokat tanul általa”.
„Olyan csodálatos emberekkel keresztezte egymást az utunk, akikről sosem gondoltam volna, hogy életemben találkozom velük.”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon