Fotó: Kaiser Erika
1976. szeptember 12-én, mindössze öt héttel azután, hogy a Nürburgringen történt szörnyű balesete után olyan állapotba került, hogy már papot is hívtak hozzá, Niki Lauda a szörnyű égési sérülései ellenére visszatért a Forma-1-be.
És nem „csak úgy” a paddockba, hanem mindjárt sisakot is húzott és részt vett az Olasz Nagydíjon.
Az előzetes elképzelések szerint még legalább egy hónapot kellett volna várni, de James Hunt sikere miatt Laudának vissza akart térni, hogy megvédje bajnoki előnyét.
Még a Ferrarit is meglepte a bátorsága, és kénytelen volt egy extra autót indítani Carlos Reutemann számára, akit azért alkalmaztak, hogy Lauda helyén vezessen.
Elképesztő módon Lauda a negyedik, Reutemann pedig a kilencedik helyen végzett a versenyen. Ennek ellenére az az évi bajnoki címről végül lemaradt, egy pont előnnyel Hunt lett a végső győztes.
Lewis Hamilton elárulta, hogy egy olyan pilóta, aki mindössze egyetlen Forma-1-es futamot nyert, az egyik…
Nem vagyok futó – mindig is utáltam a futást, egy busz után loholni is az…
Franco Colapinto az A523-ast vezette vasárnap, átvéve Aron helyét, míg Martins, az enstoneiak korábbi junior…
Ralf Schumacher szerint az a baleset, amit Jack Doohan elszenvedett Japánban, csak tovább rontotta az…
A Forma-1-es Bahreini Nagydíj előtt ismét meghoztuk a már szokásos "nagydíjas" kvízünket! Teszteld a tudásod…
A hétvégéi japán futamon Max Verstappen letudta győzni az addig százszázalékos McLarent. A britek két…