Fotó: Kaiser Erika
1976. szeptember 12-én, mindössze öt héttel azután, hogy a Nürburgringen történt szörnyű balesete után olyan állapotba került, hogy már papot is hívtak hozzá, Niki Lauda a szörnyű égési sérülései ellenére visszatért a Forma-1-be.
És nem „csak úgy” a paddockba, hanem mindjárt sisakot is húzott és részt vett az Olasz Nagydíjon.
Az előzetes elképzelések szerint még legalább egy hónapot kellett volna várni, de James Hunt sikere miatt Laudának vissza akart térni, hogy megvédje bajnoki előnyét.
Még a Ferrarit is meglepte a bátorsága, és kénytelen volt egy extra autót indítani Carlos Reutemann számára, akit azért alkalmaztak, hogy Lauda helyén vezessen.
Elképesztő módon Lauda a negyedik, Reutemann pedig a kilencedik helyen végzett a versenyen. Ennek ellenére az az évi bajnoki címről végül lemaradt, egy pont előnnyel Hunt lett a végső győztes.
Nico Hülkenberg lévén szenzációs, ötödik helyet ért el a svájci kicsapat Barcelonában. A sereghajtónak titulált…
Az elmúlt években a Forma-1 új aranykorát éli – legalábbis nézettség és népszerűség szempontjából. A…
Amíg Johann Zarco új szerződést kaphat, addig Somkiat Chantra helyzete aggasztó. Egészen magas hőfokon izzik…
Flavio Briatore egyáltalán nem boldog Franco Colapinto eddig produkcióival. Az argentin versenyző az idei szezon…
Lee McKenzie, Forma-1-es tévériporter nyíltan beszélt Instagramon a „szörnyű” és „undorító” megjegyzésekről, amelyeket a múlt…
A MATCH4, az ARENA4 és a NET4+ kilenc hagyományos és egy online motorsport sorozatból közvetít…