Fotó: Alpine
Az Alpine ideiglenes főnöke, Bruno Famin utalt rá, hogy nem nincs nyomás alatt, hogy megtalálja a teljes munkaidős utódját.
A nyári szünet előtt a Renault tulajdonában álló alakulat vezetőségi zűrzavarai még nagyobb sebességre kapcsoltak, amikor Otmar Szafnauer csapatfőnököt kirúgták. Nem sokkal korábban pedig a korábbi FIA-tisztviselő, Bruno Famin lett az Alpine összes versenytevékenységének új alelnöke, beleértve a Le Mans-i projektet is. Ezután ő lett Szafnauer után a csapatfőnök – de csak ideiglenesen. Időközben a korábbi Ferrari csapatfőnököt, Mattia Binottót hozták összefüggésbe a ezzel pozícióval, sőt, már egy futamon is járt, feltehetően ezért. Famin azonban azt állítja, hogy nem nyomják fentről folyamatosan, hogy nevezzen ki már utódot:
„Egyelőre mindent kiértékelek, szerintem az eddig látott változásaink elég jók a pálya mellől nézve.”
Ami a Binotto-pletykákat illeti, Famin egyelőre semmit se erősít meg ebből:
„Nem egy adott személy kérdése ez, hanem arról van szó, hogy az összes ember csapatként működjön.”
Famin ragaszkodik ahhoz, hogy elégedett Esteban Oconnal, és az új francia csapattársával, Pierre Gaslyval – aki Suzukában dühösen haladt át a célvonalon a csapat utasítására, hogy engedje el Ocon-t, és világosan felmutatta a középső ujját. Famin ugyanakkor azt mondja, Gasly még mindig a beilleszkedésnél tart. A csapatutasításos vita előtt még így nyilatkozott:
„Azt hiszem, talán próbálunk megoldani pár kommunikációs problémát, ami a technikai csapatok és közte volt, megkíséreljük kényelmesebbé tenni ezt neki.”
A Mercedes csapatfőnökét, Toto Wolffot látták, ahogy elhagyja a Ferrari vendéglátóhelyét a Magyar Nagydíjon, ami…
Lewis Hamilton úgy tűnik, hogy soha nem volt még ennyire nehéz helyzetben az F1-ben, de…
Az újságírók és a média által bemutatott felek között mindig is volt feszültség. Az F1-es…
A Suzukai 8 órás idei futama klasszikus párharcot hozott a Honda és a Yamaha gyári…
Egy napja tart a jegyértékesítés a 2026-os Forma-1-es Magyar Nagydíjra, és a legnagyobb érdeklődésű szektorok…
Minden autóterv egy A4-es oldallal kezdődik. De mi a következő lépés? A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem…