Ahogy korábban beszámoltunk, az Andretti-Cadillac kivételével valamennyi jelentkező csapatot elutasított az FIA. Így járt a jelenlegi juniorszériás Rodin is.
Az új-zélandi együléses autókat gyártó vállalat a Rodin, amely jelenleg az utánpótlás szériákban érdekelt Carlin tulajdonosa is. A csapat milliárdos alapítója David Dicker a – még nem hivatalos – döntés után egy nyilatkozatott adott ki, amelyben egyrészt csalódottságának adott hangot, másrészről több olyan területet is kiemelt, ahol előnyben voltak az Andrettihez képest.
„A Rodin Cars nemrégiben részt vett az FIA azon folyamatában, amelynek a célja a méltán népszerű Forma-1-es bajnokságba való csatlakozás volt. A pályázatunk azonban sajnos nem volt sikeres. Ezen nyilatkozat arra szolgál, hogy bepillantást nyerjen a pályázatunk azon részleteibe, amely szerintünk igazolták volna a létjogosultságunkat.”
„Ezzel nem az a célunk, hogy bíráljuk az FIA döntését, vagy hogy felülvizsgálatot követeljünk. Tiszteletben tartjuk a döntésüket. Szimplán csak szeretnénk nyilvánosságra hozni azokat az információkat, amelyeket közérdekűnek tartunk a Forma-1-es közösség számára.”
Az említett dolgok többek között azok, hogy övék Új-Zéland egyik legmodernebb létesítmény komplexuma, továbbá a Carlin tulajdonosaiként akár az F3-től kitudnak saját maguknak nevelni versenyzőket. De felemlegette a Ferrarival való esetleges együttműködést, motorpartnerként. De a tulajdonos tehetőssége miatt a csapat pénzügyi háttere is biztosított lett volna. Nem utolsó sorban egyik pilótának a jelenkor legeredményesebb női versenyzőjét, Jamie Chadwicket alkalmazták volna, aki már tesztelt is nekik.
Eladásra kínálnak mindent, ami a W Series női bajnokságból megmaradt