F1

45 éve kék volt a McLaren két verseny erejéig, egy sör reklámja miatt

1978-ban a McLaren az Amerikai és a Kanadai Nagydíjon is indította a James Hunt és Patrick Tambay párosát, az M26-os egyszeri, és elegáns kék fényezésben.

Akkoriban a McLaren szponzora, a Philip Morris tulajdonában volt a Miller sörgyár, amely éppen a Löwenbräu sörmárka bevezetésén dolgozott, ami indokolta a Forma-1 észak-amerikai futamain ezt a marketing kezdeményezést. Az amerikai verseny október elsején volt Watkins Glenben, a szezonzáró kanadai futam pedig a ma már Gilles Villeneuveről elnevezett pályán, Montrealban. Hunt hetedik lett Amerikában, Kanadában kiesett, míg Tambay USA-ban a pontszerző hatodik helyen ért célba, a szezonzárón pedig nyolcadikként.

Vámosi Péter

Recent Posts

Russell: Hamilton távozása mindenkinek jót tett

George Russell úgy érzi, hogy Lewis Hamilton távozása mind a Mercedesnek, mind pedig a hétszeres…

10 óra ago

„Azt mondtam magamban, hogy ma nyerhetek” – a Ducati újonca úgy érezte elkapta volna Márquezt

Élete egyik legjobb versenyének nevezte az Osztrák Nagydíjat Fermín Aldeguer. Fermín Aldeguer közel került ahhoz,…

11 óra ago

A feltörekvő olasz csillag, aki a Forma-1 következő sztárja lehet

A Formula 2 jelenlegi éllovasa a 20 éves olasz Leonardo Fornaroli. Idén lehengerlő teljesítményt nyújt,…

12 óra ago

Horner végkielégítése fájni fog a Red Bullnak

Christian Horner 20 év után hivatalosan is elhagyta a Red Bullt, miután júliusban menesztették csapatfőnöki…

14 óra ago

Ostobaság volt azt gondolni, hogy Hamilton azonnal jó lesz a Ferrarival

A Ferrari csapatfőnöke, Frédéric Vasseur elismerte, hogy ő és Lewis Hamilton is alábecsülte, mekkora kihívást…

16 óra ago

Hol közvetítse a jövőben a magyar Forma–1-et? – Így szavaztak az olvasóink

A magyar F1-rajongók körében mindig is sarkalatos kérdés volt, hol és milyen formában követhető a…

18 óra ago