Categories: F1

Marko bevallja, hogy van valami, amitől nagyon tart még 2023-ban

Dr. Helmut Marko azt mondja, igen aggódik amiatt, hogy a Red Bull nem teljesíti küldetését, hogy végre egyszerre legyen első és második a párosuk a világbajnokságában.

Az energiaital-tulajdonban álló Forma-1-es csapat utolsó küldetése a 2023-as, teljesen domináns idényében – de a formán kívüli Sergio Perez már csak 30 ponttal áll a mercedeses Lewis Hamilton előtt öt futammal a vége előtt. A hétszeres világbajnok Hamiltont a Speed Week kérdezte:

„Papíron Checónak lazán a második helyen kellene végeznie. Az, hogy én esetleg a közelébe tudok-e kerülni, leginkább rajta és a teljesítményén múlik. De hogy őszinte legyek, még mindig azt hiszem, hogy van esélyem.”

Marko, a Red Bull hírhedt csapattanácsadója elismerte az Österreichnek, hogy aggódik emiatt:

„Az aggodalmunk valójában nagyon is valós. A balesete nélkül Hamilton további 10-15 pontot szerzett volna.”
Marko, utalt ezzel arra, hogy Hamilton a Katari Nagydíjon saját csapattársával, George Russellel ütközött. Azt az ütközést követően Hamilton vállalta a felelősséget a ritka hibájáért. Marko az osztrák lapnak dolgozó Knut Okreseknek jelzett még:

„Kérem, kijavíthatom magam? Az ma a különbség, hogy Hamilton most már kezdi elismerni a hibáit.”

Végül Markót kérdezték az F1-es legenda, Gerhard Berger azon állításáról, miszerint Max Verstappen valójában „még jobb”, mint saját korábbi csapattársa, Ayrton Senna:

„Gerhard eleinte nem osztotta a lelkesedésemet Maxszel kapcsolatban. Amikor először álltam elő ezzel a Sennás összehasonlítással, azt mondta: „Elég ebből!” De még Toto Wolff úr is azt mondta akkoriban, hogy nem látta a tehetségét, és inkább Esteban Ocont szerződtette.”

Vámosi Péter

Recent Posts

Leclerc így vigasztalja a Hamilton rajongókat a gyenge eredménye után

Lewis Hamilton úgy tűnik, hogy soha nem volt még ennyire nehéz helyzetben az F1-ben, de…

1 óra ago

Már a csatornát támadják Rosberg pimasz kérdése miatt, egy csapat épp szóba se áll velük

Az újságírók és a média által bemutatott felek között mindig is volt feszültség. Az F1-es…

3 óra ago

Jack Miller: „Nem vállaltam volna, amit Zarcóék végigcsináltak”

A Suzukai 8 órás idei futama klasszikus párharcot hozott a Honda és a Yamaha gyári…

5 óra ago

Több szektor jegyei már el is fogytak: Elindult a jegyértékesítés a 2026-os Magyar Nagydíjra!

Egy napja tart a jegyértékesítés a 2026-os Forma-1-es Magyar Nagydíjra, és a legnagyobb érdeklődésű szektorok…

7 óra ago

Intenzív autódesign (Automotive Design Sketching) tanfolyam indul augusztusban a MOME Openen

Minden autóterv egy A4-es oldallal kezdődik. De mi a következő lépés? A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem…

8 óra ago

Agostini: „Le kell borulnunk Márquez előtt, nem kifütyülni.”

Giacomo Agostini, a motorsport történetének legsikeresebb pilótája (15 világbajnoki címmel), ismét Marc Márquez mellett állt…

9 óra ago