Categories: F1

Ralf Schumacher ismét beleállt a Haasba, szerinte vége a csapatnak

Ralf Schumacher azt állítja, hogy Nico Hülkenberg „nyilatkozatai és az arca sokat elárul” a Haas problémáiról.

Hülkenberg, az egyetlen német versenyző a jelenlegi F1-es rajtrácson. A Haas pilótája azonban csak a 16. helyen áll a pontversenyben, és összefüggésbe hozták a 2026-ban a bajnokságba belépő német gyártóhoz, az Audihoz való átigazolással.

„Nico Hülkenberg prifitált néhány kiesésből, de végül a tizenkettedik helynél jobbat nem tudott elérni” – írta Schumacher a német Sky oldalán a Sao Pauló-i Nagydíjról.

„Úgy tűnik, a Haas frissítése nem működik, a gumikopás hihetetlenül jelentős.”

„A Haas megadta Hülkenbergnek az esélyt, hogy visszatérjen a Forma-1-be. Ezért úgy gondolom, hogy tisztességes és helyes, hogy a Haasnál maradt.”

„De Hülkenberg is belátja, hogy a Haas zsákutcába jutott mindennel, amit csinál” – véli Schumacher.

„A Haas valószínűleg már nem áll olyan szinten, hogy a jelenlegi Forma-1-ben versenyezni tudjon.”

„Ez nagy kár Hülkenbergnek.”

„Az embernek az az érzése, hogy nyíltan és őszintén kezeli a helyzetet, de talán abban is reménykedik, hogy valahogy ki tud belőle keveredni.”

„A nyilatkozatai és az arca sokat elárulnak.”

„Megértem őt, mert ő sem ér már rá az örökkévalóságig.”

„Még mindig megteheti. Megélt már 200 nagydíjat, és még a dobogóra sem állt fel. Egyértelmű, hogy kezd türelmetlen lenni.”

„A Haasnak rengeteg pénzt kellene befektetnie. Az egyik lehetőség az lenne, ha Gene Haas eladná a csapatot.”

„Az az álom, hogy itt-ott megveszünk valamit, majd összedobjuk, egyedül nehéz.”

„De ha úgy csinálod, ahogy a Red Bull teszi, egy partnercsapattal, akkor lehetséges. A Haasnak azonban hiányzik a partnercsapat ebben a konstrukcióban.”

„Ez hosszú távon nem fog működni. Ha junior csapatként alakítaná át magát, akkor annak lenne létjogosultsága.”

„De egyértelmű, hogy a Haasnak szüksége van egy fejlesztési partnerre, ha a dolgok így folytatódnak” – állítja Schumacher.

Hülkenberget már régóta logikus választásnak tartják az Audi számára.

A szezon elején Hülkenberg úgy fogalmazott: „Ez most egyértelműen az egyik nagyon vonzó projekt.”

„Egy új márka érkezik a Forma-1-be, ez nagyon izgalmas, ráadásul egy német gyártó, olyan emberekkel, akikkel már dolgoztam együtt, és nagyon jól teljesítettem velük korábban.”

„Igen, ez mind nagyon szépen és jól hangzik papíron. Nyilvánvalóan jó munkát kell végeznem, továbbra is meggyőző versenyeket kell futnom, hogy talán esélyem legyen ott. De ezt csak az idő fogja megmondani.”

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Recent Posts

Egy bajnok emlékezete – Ma 8 éve hunyt el Nicky Hayden

Nyolcadik évfordulójához érkezett Nicky Hayden halála. A 2006-os MotoGP-világbajnok, akit a motorsport világában csak „Kentucky…

4 óra ago

Marc Márquez figyelmeztetett: „Egyetlen versenytől sem félek”

A MotoGP éllovasa, Marc Márquez magabiztosan nyilatkozott a szezon hátralévő részével kapcsolatban, és világossá tette:…

5 óra ago

Új helyszínre látogat a Kamion Eb: következik a Lausitzring!

Teljes gőzzel folytatódik a 2025-ös Goodyear FIA Kamion Európa-bajnokság, amely Misanóból egyenesen a DEKRA Lausitzringre…

7 óra ago

Íme az igazság az Aprilia Racing és Jorge Martín szakításáról

A silverstone-i Brit Nagydíj előtt az Aprilia Racing hivatalos közleményt adott ki, hogy véget vessen…

9 óra ago

Wayne Rainey és más legendák újra pályán Laguna Secában – kell ennél több?

Igazi kuriózum vár a motorsport szerelmeseire idén nyáron Laguna Secában: július 11. és 13. között…

11 óra ago

Emmy-díjat kapott a Netflix F1-es sorozata, a Drive to Survive

Netflix F1-es dokumentumfilm-sorozata, a Drive to Survive (Hajsza a túlélésért), komoly elismerésben részerült. Megnyerte a…

13 óra ago