Categories: F1

Ralf Schumacher ismét beleállt a Haasba, szerinte vége a csapatnak

Ralf Schumacher azt állítja, hogy Nico Hülkenberg „nyilatkozatai és az arca sokat elárul” a Haas problémáiról.

Hülkenberg, az egyetlen német versenyző a jelenlegi F1-es rajtrácson. A Haas pilótája azonban csak a 16. helyen áll a pontversenyben, és összefüggésbe hozták a 2026-ban a bajnokságba belépő német gyártóhoz, az Audihoz való átigazolással.

„Nico Hülkenberg prifitált néhány kiesésből, de végül a tizenkettedik helynél jobbat nem tudott elérni” – írta Schumacher a német Sky oldalán a Sao Pauló-i Nagydíjról.

„Úgy tűnik, a Haas frissítése nem működik, a gumikopás hihetetlenül jelentős.”

„A Haas megadta Hülkenbergnek az esélyt, hogy visszatérjen a Forma-1-be. Ezért úgy gondolom, hogy tisztességes és helyes, hogy a Haasnál maradt.”

„De Hülkenberg is belátja, hogy a Haas zsákutcába jutott mindennel, amit csinál” – véli Schumacher.

„A Haas valószínűleg már nem áll olyan szinten, hogy a jelenlegi Forma-1-ben versenyezni tudjon.”

„Ez nagy kár Hülkenbergnek.”

„Az embernek az az érzése, hogy nyíltan és őszintén kezeli a helyzetet, de talán abban is reménykedik, hogy valahogy ki tud belőle keveredni.”

„A nyilatkozatai és az arca sokat elárulnak.”

„Megértem őt, mert ő sem ér már rá az örökkévalóságig.”

„Még mindig megteheti. Megélt már 200 nagydíjat, és még a dobogóra sem állt fel. Egyértelmű, hogy kezd türelmetlen lenni.”

„A Haasnak rengeteg pénzt kellene befektetnie. Az egyik lehetőség az lenne, ha Gene Haas eladná a csapatot.”

„Az az álom, hogy itt-ott megveszünk valamit, majd összedobjuk, egyedül nehéz.”

„De ha úgy csinálod, ahogy a Red Bull teszi, egy partnercsapattal, akkor lehetséges. A Haasnak azonban hiányzik a partnercsapat ebben a konstrukcióban.”

„Ez hosszú távon nem fog működni. Ha junior csapatként alakítaná át magát, akkor annak lenne létjogosultsága.”

„De egyértelmű, hogy a Haasnak szüksége van egy fejlesztési partnerre, ha a dolgok így folytatódnak” – állítja Schumacher.

Hülkenberget már régóta logikus választásnak tartják az Audi számára.

A szezon elején Hülkenberg úgy fogalmazott: „Ez most egyértelműen az egyik nagyon vonzó projekt.”

„Egy új márka érkezik a Forma-1-be, ez nagyon izgalmas, ráadásul egy német gyártó, olyan emberekkel, akikkel már dolgoztam együtt, és nagyon jól teljesítettem velük korábban.”

„Igen, ez mind nagyon szépen és jól hangzik papíron. Nyilvánvalóan jó munkát kell végeznem, továbbra is meggyőző versenyeket kell futnom, hogy talán esélyem legyen ott. De ezt csak az idő fogja megmondani.”

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Recent Posts

Piastri bosszús, amiért nem sikerült elkapni Verstappent

Oscar Piastri szerint a pályapozíció sokba került a McLarennek, a Max Verstappen elleni csatában. A…

8 óra ago

Las Vegasban debütál Mustangjával Gilyén Krisztián

Las Vegas, Monza, Le Mans, Zandvoort. Csak néhány azon legendás helyszínek közül, ahol május és…

9 óra ago

Jobban megismernéd Pecco Bagnaiát? Itt a lehetőség! 10 részes sorozattal készült

Pecco Bagnaia csatlakozott más versenyzők, például Jorge Martín és Aleix Espargaró trendjéhez, és új YouTube-csatornát…

10 óra ago

F1: Pontot sem szerzett, de a nap versenyzője lett

A japán Yuki Tsunoda első versenyhétvégéje a Red Bull csapatánál, a hazai versenye volt, a…

11 óra ago

Az FIA bejelentette, hogy a Japán Nagydíj után mintákat vettek Norris autójából

Lando Norris McLaren MCL39-es versenyautóját a Japán Nagydíj befejezése után az FIA széleskörű vizsgálatnak vetette…

12 óra ago

Hamilton és Leclerc is kicsit zabos a Ferrari elmaradt a tempója miatt Japánban

Lewis Hamilton elismerte, hogy "nem volt elég tempója”, miután hetedik lett a vasárnapi Japán Nagydíjon,…

13 óra ago