Categories: F1

Ralf Schumacher ismét beleállt a Haasba, szerinte vége a csapatnak

Ralf Schumacher azt állítja, hogy Nico Hülkenberg „nyilatkozatai és az arca sokat elárul” a Haas problémáiról.

Hülkenberg, az egyetlen német versenyző a jelenlegi F1-es rajtrácson. A Haas pilótája azonban csak a 16. helyen áll a pontversenyben, és összefüggésbe hozták a 2026-ban a bajnokságba belépő német gyártóhoz, az Audihoz való átigazolással.

„Nico Hülkenberg prifitált néhány kiesésből, de végül a tizenkettedik helynél jobbat nem tudott elérni” – írta Schumacher a német Sky oldalán a Sao Pauló-i Nagydíjról.

„Úgy tűnik, a Haas frissítése nem működik, a gumikopás hihetetlenül jelentős.”

„A Haas megadta Hülkenbergnek az esélyt, hogy visszatérjen a Forma-1-be. Ezért úgy gondolom, hogy tisztességes és helyes, hogy a Haasnál maradt.”

„De Hülkenberg is belátja, hogy a Haas zsákutcába jutott mindennel, amit csinál” – véli Schumacher.

„A Haas valószínűleg már nem áll olyan szinten, hogy a jelenlegi Forma-1-ben versenyezni tudjon.”

„Ez nagy kár Hülkenbergnek.”

„Az embernek az az érzése, hogy nyíltan és őszintén kezeli a helyzetet, de talán abban is reménykedik, hogy valahogy ki tud belőle keveredni.”

„A nyilatkozatai és az arca sokat elárulnak.”

„Megértem őt, mert ő sem ér már rá az örökkévalóságig.”

„Még mindig megteheti. Megélt már 200 nagydíjat, és még a dobogóra sem állt fel. Egyértelmű, hogy kezd türelmetlen lenni.”

„A Haasnak rengeteg pénzt kellene befektetnie. Az egyik lehetőség az lenne, ha Gene Haas eladná a csapatot.”

„Az az álom, hogy itt-ott megveszünk valamit, majd összedobjuk, egyedül nehéz.”

„De ha úgy csinálod, ahogy a Red Bull teszi, egy partnercsapattal, akkor lehetséges. A Haasnak azonban hiányzik a partnercsapat ebben a konstrukcióban.”

„Ez hosszú távon nem fog működni. Ha junior csapatként alakítaná át magát, akkor annak lenne létjogosultsága.”

„De egyértelmű, hogy a Haasnak szüksége van egy fejlesztési partnerre, ha a dolgok így folytatódnak” – állítja Schumacher.

Hülkenberget már régóta logikus választásnak tartják az Audi számára.

A szezon elején Hülkenberg úgy fogalmazott: „Ez most egyértelműen az egyik nagyon vonzó projekt.”

„Egy új márka érkezik a Forma-1-be, ez nagyon izgalmas, ráadásul egy német gyártó, olyan emberekkel, akikkel már dolgoztam együtt, és nagyon jól teljesítettem velük korábban.”

„Igen, ez mind nagyon szépen és jól hangzik papíron. Nyilvánvalóan jó munkát kell végeznem, továbbra is meggyőző versenyeket kell futnom, hogy talán esélyem legyen ott. De ezt csak az idő fogja megmondani.”

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Recent Posts

Téves volt a diagnózis Bastianini vakbélgyulladását illetően, valójában egy csirke tett neki keresztbe

Enea Bastianini sachsenringi betegségének oka egy gyomor-bélrendszeri baktérium volt, amelyet csirkehús fogyasztásával szerzett. Nem is…

4 óra ago

Horner fő problémája, hogy irigy Toto Wolffra és Adrian Newey-ra?

A korábbi F1-es kommentátor, James Allen úgy véli, hogy a Red Bull nemrég menesztett csapatfőnöke,…

5 óra ago

Mi áll jelenleg Verstappen Mercedeshez való átigazolásának útjában?

A Mercedesnél állítólag minden jel szerint zöld utat adtak Max Verstappen szerződtetésére. A legnagyobb kihívás…

6 óra ago

Váratlan bejelentés: Martín 2026-tól is az Apriliánál versenyez

Jorge Martín a semmiből bejelentette, hogy nem megy sehová. Robbant a bomba a csehországi Brnóban,…

7 óra ago

Viñalest megműtötték, Morbidelli továbbra sem egészséges, Bastianini és egy ismerős arc visszatér Brnóban

Lesznek visszatérők és hiányzók a Cseh Nagydíjon. 2020 után visszatér Csehországba a MotoGP, ahol több…

8 óra ago

Mekies már korábban rájött, hol hibázott Horner

Laurent Mekies munkája a Red Bullnál bonyolultabbá vált az érkezésének az időzítése miatt. Nem két…

9 óra ago