Fotó: XPB / James Moy Photography Ltd. / Alfa Romeo Racing
Az ausztrál streaming platform, a Kick.com megvásárolja a Sauber Motorsport 2024-es és 2025-ös szezonra vonatkozó névhasználati jogokat, miután az Alfa Romeo távozott a csapattól.
A Sauber Motorsport bejelentette, hogy jelenlegi fő partnere, a Kick.com, az innovatív, közösségvezérelt streaming platform megszerezte a névhasználati jogot a csapat autóira is, melyek KICK Sauber C44 nevet viselik majd. A 2024-es és 2025-ös évre szóló új csapatnevet a FIA nevezési listáján tették közzé, amely: Stake F1 Team Kick Sauber.
A Kick.com márkajelzése az F1-es csapat C43-asának karosszériáján már az idei év egyes futamain is feltűnt, miután a 2023-as F1-es szezon kezdetén bejelentették, hogy a Kick.com kiemelt partnere lett a csapatnak. A friss bejelentés tovább mélyíti a csapat és a streaming platform közötti szoros kapcsolatot.
A 2022 októberi indulása óta a globális közönséget megcélzó KICK középpontjában egy „creator-first” modell áll, amely az iparág legjövedelmezőbb előfizetési bevételi rendszerén alapul, egy 95-5 arányú felosztáson, ahol a tartalomgyártók megtarthatják a bevételeik 95%-át. Ez a megközelítés, valamint az egyre növekvő számú alkotó által létrehozott tartalmaknak köszönhetően a Kick.com az indulás óta már 22 millió regisztrált felhasználót ért el, és naponta több ezren látogatják a platformot.
„A Sauber mindig is az innovációról, a formabontásról és a konvenciókkal való szembeszegülésről szólt. A Kick.commal való partnerség a legújabb és legmerészebb megnyilvánulása annak a filozófiának, amely minket vezérel. A Kick.com újradefiniálja az élő közvetítés módját, és ugyanezt a megközelítést fogják alkalmazni a Forma-1 világában is. A Kick.commal az a célunk, hogy megtegyük a következő lépést, hogy új és innovatív módokat találjunk arra, hogy közelebb kerüljünk a rajongóinkhoz.”
„A Kick.com a megalakulása óta óriási növekedést ért el, és továbbra is hullámokat vet a streaming iparágban” – tette hozzá Bijan Tehrani, a Kick.com társalapítója. „A KICK tartalma pörgős és magával ragadó, mint aminek minden nagydíjhétvégén tanúi lehetünk. Akárcsak ezt a partnerséget, a KICK-et is alapvetően a versenypályára szánták. Izgatottan várjuk, hogy együttműködésünk páratlan méreteket öltsön, amely mögött a motorsport-kultúra ismerete és a csúcstechnológia iránti szenvedélyünk áll. Kivételesen ez az általánosan népszerű sportág, tökéletesen illeszkedik a termékünkhöz és ahhoz, amit a Kick.comnál építünk.”
Akhil Sarin, a Kick.com marketingvezetője: „Nagy örömmel mutatjuk be a két innovatív márka közötti formabontó együttműködést. Azzal, hogy a KICK és a csapat közötti kapcsolat fő partnerből névhasználati partnerré vált, ez a partnerség újradefiniálja a szurkolói elkötelezettség határait, és példátlan élményt nyújt a motorsport rajongóinak világszerte. Készülj fel egy izgalmas utazásra a Kick.commal, ahol a szenvedély találkozik a teljesítménnyel a digitális szórakoztatás gyorsforgalmi sávjában.”
Lassan nincs olyan Forma-1-es személy, aki még ne lett volna gyűlölködő, minősíthetetlen kommentek áldozata. Sőt…
Csütörtökön tragikus esemény rázta meg a motorsport világát, amikor a korábban a Moto2-ben is versenyző…
Brad Pitt F1-es filmje épp világszerte az első helyen áll a mozipénztárak listáján, de a…
A spanyol versenyző személyében új pilóta tűnhet fel a Superbike-paddockban jövőre. Vajon Arón Canet melyik…
Max Verstappen, a regnáló világbajnok, elmondta véleményét a vörös szőnyeges megjelenésekről. A holland négyszeres világbajnok…
Az Európai Bizottság zöld utat adott a Dorna felvásárlására irányuló Liberty Media-üzletnek. Ezzel világszerte sok…