Fotó: LAT Images/Mercedes-Benz AG
Toto Wolff beismerte, hogy a Mercedes a Forma-1-es sikersorozata alatt nem fordított kellő figyelmet a boxkiállásokra – a csapat mára jócskán lemaradt a rivális alakulatok mögött.
2014 és 2021 között a Mercedes gyakran olyan előnyben volt a mezőnnyel szemben, hogy egy-egy stratégiai hibát vagy lassú boxkiállást az autó teljesítménye ki tudott egyenlíteni. Mivel azonban az istállók a talajhatás új korszakában közeledtek egymáshoz, a gyors boxkiállások létfontosságúbbak, mint valaha, és ebben a Mercedes jócskán lemaradt a többi csapat mögött.
A Red Bull és a McLaren lett az osztályelsők, utóbbi tartja a világrekordot Lando Norris 1,80-as kiállása után a Katari Nagydíjon. Wolff tisztában van vele, hogy a Mercedes jócskán lemaradt. A médiának, többek között a RacingNews365-nek beszélt erről:
„Az elmúlt 12 évben az volt a gondolkodásmódunk, hogy nem kell világbajnokoknak lennünk a boxkiállásokban, csak el kell kerülnünk a lassú kiállásokat. Mostanra eljutottunk egy olyan helyzetbe, amikor rájöttünk, hogy mivel ennyire versenyképessé vált a versenyzés, egyszerűen csak fokoznunk kell a játékunkat odakint. Ami a felszerelést és az azt körülvevő tudományt illeti, fogunk tenni egy lépést előre, hogy jobbak legyünk három és fél másodpercnél.”
Nagy sikerek és nagy bukások történtek hétvégén a női versenyzők körében. Marta Garcia, az F1…
A világelső quad és homokfutó gyártójának, a Can-Am-nak (www.brp.com) az idei csúcsmodelljei, a "traktorok ferrarija",…
A 2025-ös Forma-1-es szezon első három versenyén három különböző versenyző állhatott fel a dobogó legfelső…
A MoneyGram Haas F1 Team hivatalosan is bejelentette, hogy Ryō Hirakawa lesz a 2025-ös FIA…
A tripla Forma-1-es versenyhétvégék második állomása következik hétvégén: a Bahreini Nagydíj. Ezúttal már fellélegezhetnek azok,…
Oscar Piastri szerint a pályapozíció sokba került a McLarennek, a Max Verstappen elleni csatában. A…