Fotó: LAT Images/Mercedes-Benz AG
Toto Wolff beismerte, hogy a Mercedes a Forma-1-es sikersorozata alatt nem fordított kellő figyelmet a boxkiállásokra – a csapat mára jócskán lemaradt a rivális alakulatok mögött.
2014 és 2021 között a Mercedes gyakran olyan előnyben volt a mezőnnyel szemben, hogy egy-egy stratégiai hibát vagy lassú boxkiállást az autó teljesítménye ki tudott egyenlíteni. Mivel azonban az istállók a talajhatás új korszakában közeledtek egymáshoz, a gyors boxkiállások létfontosságúbbak, mint valaha, és ebben a Mercedes jócskán lemaradt a többi csapat mögött.
A Red Bull és a McLaren lett az osztályelsők, utóbbi tartja a világrekordot Lando Norris 1,80-as kiállása után a Katari Nagydíjon. Wolff tisztában van vele, hogy a Mercedes jócskán lemaradt. A médiának, többek között a RacingNews365-nek beszélt erről:
„Az elmúlt 12 évben az volt a gondolkodásmódunk, hogy nem kell világbajnokoknak lennünk a boxkiállásokban, csak el kell kerülnünk a lassú kiállásokat. Mostanra eljutottunk egy olyan helyzetbe, amikor rájöttünk, hogy mivel ennyire versenyképessé vált a versenyzés, egyszerűen csak fokoznunk kell a játékunkat odakint. Ami a felszerelést és az azt körülvevő tudományt illeti, fogunk tenni egy lépést előre, hogy jobbak legyünk három és fél másodpercnél.”
Egy versenyhétvége, 60 pont. Mind a négy futamot megnyerte Misanoban Kiss Norbert, a Révész Racing…
A McLaren a 2024-es konstruktőri világbajnoki cím megnyerése után dominanciával kezdte a 2025-ös szezont. A…
Egy új sportautó volánja mögött kapták lencsevégre Lando Norrist. A McLaren versenyzője egy német gyártó…
Nyolcadik évfordulójához érkezett Nicky Hayden halála. A 2006-os MotoGP-világbajnok, akit a motorsport világában csak „Kentucky…
A MotoGP éllovasa, Marc Márquez magabiztosan nyilatkozott a szezon hátralévő részével kapcsolatban, és világossá tette:…
Teljes gőzzel folytatódik a 2025-ös Goodyear FIA Kamion Európa-bajnokság, amely Misanóból egyenesen a DEKRA Lausitzringre…