Fotó: Williams Racing
A Williams máris megszerezte első díját az idei szezonban. A Gulf-Williams partnerkapcsolat elnyerte az „Év márkája” díjat a The Race Media Awardson.
Ez már a második díj, amit a partnerség kapott, miután decemberben az Autosport Awardson már megnyerték az „Év együttműködése” díjat.
A The Race Media Awards a motorsport minden kategóriájában a sajtó és a marketing sikereit ünnepli. Az „Év márkája” díjjal azokat a kampányokat ismerik el, amelyek maximális hatást és befolyást gyakoroltak, és előre vitték a márkát.
A szóban forgó együttműködés különlegessége ráadásul az volt, hogy a rajongók választhatták ki, hogy a csapat milyen festést viseljen 2023-ban két nagydíjon, Japánban, Szingapúrban és Katarban. A rajongók bevonása is döntő tényező volt a bírák számára.
James Bower, a csapat kereskedelmi igazgatója büszke erre az elismerésre.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Gulf és a Williams Racing közötti partnerséget a The Race Media Awardson az év márkája díjjal ismerték el. A projekt nem csupán három kulcsfontosságú piacon mutatta be ezt a két ikonikus márkát, hanem a digitális és közösségi aktivitásokon keresztül a globális közönséget is bevonzotta.”
A motorsport ismét mély gyászba borult, miután a fiatal spanyol tehetség, Pau Alsina, tragikus balesetben…
Úgy tűnik, csak idő kérdése, hogy Valtteri Bottas visszatérjen a Forma-1-be. Az épp "parlagon heverő"…
Oscar Piastri és barátnője, Lily Zneimer gyakran láthatóak együtt az F1-es paddockban. A McLaren ausztrál…
Több mint harminc év után újra Magyarországra látogat a Superbike-világbajnokság mezőnye, ráadásul különleges pillanatban: a…
A Ferrari Forma-1-es pilótája, Lewis Hamilton állítólag az "F1” filmen vele együtt dolgozó brit popénekesnővel,…
2020 után a BRNO ismét helyet kapott a MotoGP és a Northern Talent Cup versenynaptárjában.…