Nevet és színvilágot váltott idén a Sauber, így az Alfa Romeo bordója helyett a neonzöld és a fekete fedi le a csapatot.
Tavaly még a népszerű olasz márka neve alatt versenyezhetett Valtteri Bottas és Guanyu Zhou, ám idén már az egyik főszponzoruk vette át ezt a szerepet. Stake az alakulat nevét kapta meg, míg a leányvállalatként is működő Kick.com a karosszéria kódjelzésében tűnik fel. A versenyzői páros mellett a csapatvezetői feladatkört idén is Alessandro Alunni Bravi látja el, míg Andreas Seidl vezérigazgatóként vigyáz az istállóra. A McLaren korábbi csapatfőnöke mellett a menesztett technikai igazgatójukat is megszerezték, így James Key keze nyoma is rajta lesz a C44 kódnevet viselő versenygépen.
Ugyanakkor a Stake F1 Team a háttérben már az átallást és az új korszakot készíti elő. A csapathoz 2026-ban csatlakozik az Audi, így gyári alakulattá téve az alakulatot.
A hinwili alakulat elsőként vállalta azt be, hogy a valódi konstrukcióját tárja a közönség elé. Az istálló a Red Bull 2022-es koncepcióján elindulva a vonórudas elsőfelfüggesztés mellett tette le idén a voksát. Az osztrák istálló tavalyi versenygépének megoldására hajaznak az oldaldobozok is, továbbá a légbeömlők tekintetébe is a világbajnok csapatról inspirálódtak. James Key technikai igazgató a padlólemezt és a váltó kialakítását emelte még ki, de a legfőbb hangsúlyt az aerodinamikára fektették.
[soliloquy id=”13324″]