A Liberty Media, mint a Forma-1 jogtulajdonosának a célja, hogy globálisan minél szélesebb körben legyen ismert a királykategória.
Ennek a folyamatnak az is a része, hogy egyre kevesebb a futam Európában, Amerikában pedig már három futamot is tartanak. Egyre inkább az utcai pályákon zajlik a száguldás, vagy olyan hibrid helyszíneken, mint lesz az például Madrid is, ahol kifejezetten épített része is lesz az aszfaltcsíknak.
Miközben tényleg mindenki be akar kerülni a benzingőzös vérkeringésbe. Vannak olyan tradicionális versenyhelyszínek, amelyeknek nincs nagyon félnivalójuk, amennyiben rendesen végzik a dolgukat. Ilyen például a Hungaroring is, – örömünkre. Ráadásul épp ma hosszabbította meg szerződését a Brit Nagydíj is.
Érdemes azonban átfutni, hogy melyik országnak, vagy városnak a mai állás szerint, mikor jár le pontosan a szerződése a Formula One Managementtel. Első oszlopban lesz tehát látható az az évszám, ameddig tart most a kontraktus, a másodikban pedig az adott ország vagy város neve.
| 2025 | Kína, Imola, Monaco, Belgium, Hollandia, Monza, Mexikó |
| 2026 | Azerbajdzsán, Barcelona, Austin |
| 2028 | Szingapúr |
| 2029 | Japán |
| 2030 | Szaúd-Arábia, Ausztria, Abu Dhabi, Brazília |
| 2031 | Miami, Kanada |
| 2032 | Magyarország, Katar, Las Vegas |
| 2034 | Nagy-Britannia |
| 2035 | Madrid |
| 2036 | Bahrein |
| 2037 | Ausztrália |






