Fotó: Dan Mullan/Getty Images / Red Bull Content Pool
A Liberty Media, mint a Forma-1 jogtulajdonosának a célja, hogy globálisan minél szélesebb körben legyen ismert a királykategória.
Ennek a folyamatnak az is a része, hogy egyre kevesebb a futam Európában, Amerikában pedig már három futamot is tartanak. Egyre inkább az utcai pályákon zajlik a száguldás, vagy olyan hibrid helyszíneken, mint lesz az például Madrid is, ahol kifejezetten épített része is lesz az aszfaltcsíknak.
Miközben tényleg mindenki be akar kerülni a benzingőzös vérkeringésbe. Vannak olyan tradicionális versenyhelyszínek, amelyeknek nincs nagyon félnivalójuk, amennyiben rendesen végzik a dolgukat. Ilyen például a Hungaroring is, – örömünkre. Ráadásul épp ma hosszabbította meg szerződését a Brit Nagydíj is.
Érdemes azonban átfutni, hogy melyik országnak, vagy városnak a mai állás szerint, mikor jár le pontosan a szerződése a Formula One Managementtel. Első oszlopban lesz tehát látható az az évszám, ameddig tart most a kontraktus, a másodikban pedig az adott ország vagy város neve.
2025 | Kína, Imola, Monaco, Belgium, Hollandia, Monza, Mexikó |
2026 | Azerbajdzsán, Barcelona, Austin |
2028 | Szingapúr |
2029 | Japán |
2030 | Szaúd-Arábia, Ausztria, Abu Dhabi, Brazília |
2031 | Miami, Kanada |
2032 | Magyarország, Katar, Las Vegas |
2034 | Nagy-Britannia |
2035 | Madrid |
2036 | Bahrein |
2037 | Ausztrália |
Az elmúlt napok legfalkapottabb híre, hogy Max Verstappen jövőre a Mercedes csapatához igazolhat. Ez pedig…
Az Aprilia tervezi a Jorge Martín nélküli jövőt. Továbbra sem tudni, hogy mi lesz a…
Nem volt éppen segítőkész Fernando Alonso Max Verstappen felé. Most a legtöbb dolog Max Verstappen…
Brad Pitt máris az "F1” folytatásán töri a fejét, mivel a Variety szerint az Apple…
Edzés közben sérült le az LCR Hondától Somkiat Chantra, akinek ki kell hagynia a soron…
A hírek szerint a Honda Racing Corporation fájó sebet ejthet a KTM-en. A német mérnököt,…