Fotó: Scuderia Ferrari Press Office
A jól ismert vörös szín mellett, fehér és sárga csík is megjelent a Ferrari 2024-es autójának fényezésén a mai bemutatón.
A Scuderia kapcsán az elmúlt napokban nem az idei szezon hírei kerültek előtérbe. Lewis Hamilton átigazolása miatt már a legtöbben 2025-ös szezont várják, míg a jelenlegi bajnokság el sem kezdődött. A nemrég szerződést hosszabbító Charles Leclerc tavaly az 5. helyet szerezte meg az egyéni listán. 206 pontot gyűjtött, míg csapattársa, a jövőre távozó Carlos Sainz 200 egységgel gyarapította a csapat érdemeit. Ugyanakkor a spanyol versenyző volt az egyetlen, aki a Red Bull pilótái mellett futamot tudott nyerni 2023-ban.
A harmadik helyet megszerző istálló idén feljebb kapcsolna, és a bajnoki címért is harcba szállna az osztrák alakulattal. Így az SF24-et úgy alkották meg, hogy az előző modell hibáit próbálták orvosolni, és egy új megközelítést alkalmaztak a tervezést illetően.
Enrico Cardile technikai igazgató elmondta, az idei konstrukciót teljesen új alapokra építették. Az autó minden területe ráncfelvarráson esett át a tavalyi modellhez képest. Még a fejlesztési irányt is félbe hagyták, holott az előrébb vitte a Scuderiát az év folyamán.
A Ferrari a hivatalos oldalán leírta, hogy az idei autójának festése különbözik az elmúlt évek főszereplőitől. Miután a tavalyi Las Vegas-i Nagydíjon a rajongók pozitívan fogadták a fehér és a sárga szín megjelenését, a vezetőség úgy döntött, hogy a teljes 2024-es szezonra visszahozzák a színeket. A tavalyi évhez hasonlóan az SF-24 és a WEC 499P ugyanazt a vörös árnyalatot viseli, mindemellett matt fényezést is kapott a konstrukció. Az idei autón kevesebb a fekete szín, így ezúttal a padlólemezen, bargeboard-elemeken és a glória egy részén fedezhető fel a sötét árnyalat. Az 1968-as dizájnt megjelenítve hosszanti csíkokat is kapott az autó, ami a már említett sárga és fehér kombinációt viszi fel a versenygépre.
[soliloquy id=”13680″]
Már korábban is sejteni lehetett, hogy Max Verstappen és Toto Wolff találkoztak az utóbbi luxushajóján…
Hiába ült a Red Bull Ring trónján Francesco Bagnaia az elmúlt években, idén Marc Márquez…
Helmut Marko kijelentette, hogy "nagyon sportszerű” a McLarentől, amiért nem alkalmaz csapatutasításokat, de egyben figyelmeztet…
Az idei McLaren MCL39-es a Forma-1 történetének egyik legsikeresebb és legdominánsabb konstrukciója. Kevés versenypályán tudják…
Lewis Hamilton édesapja, Anthony Hamilton hosszú évek óta szereplője a Forma-1 világának. A hétszeres világbajnok…
Az NST beszámolójában Azhan Shafriman Hanif, a Sepang International Circuit vezérigazgatója megemlítette, hogy hiba volt,…