A Forma-1 tulajdonosa, a Liberty Media hatékony lépéseket tettek annak érdekében, hogy új rajongókat szerezzenek a sport számára. Így aztán bőven vannak most olyan Forma-1 rajongók, akik a 2020-as években kapat rá a Forma-1-re.
Az ő emlékeikben így nyilvánvalóan nem élnek már olyan jelenetek, mikor még a versenyeken a boxkiállások során nem csak kereket cseréltek az autókon, hanem tankolták is azokat. Ez amellett, hogy változatosabbá tette a stratégiákat, extra veszélyforrást is jelentett.
Így esett meg például 1994. július 31-én, a Német Nagydíjon, hogy Jos Verstappenre konkrétan rálobbant a Benetton.
Verstappen a boxba érkezett és tankolás közben véletlenül üzemanyag fröccsent az autó forró karosszériájára. Az üzemanyag meggyulladt, Verstappen autója pedig belobbant, tűzgömbbé vált, majd jelentős mennyiségű fekete füsttel terítette be a box környékét. Egy szerelő is meggyulladt, azonban hamar eloltották a kollégái, valamint nagy segítséget jelentett a tűzálló ruházat is.
Verstappen a szeme körüli égési sérülésekkel megúszta az esetet, az is csak annak volt köszönhető, hogy a boxkiállás alatt felnyitotta a sisakja plexijét.
Ennek ellenére az incidens Verstappen versenyének végét is jelentette. Az 1994-es Német Nagydíjat Gerhard Berger nyerte a Ferrarival, mögötte pedig két Ligier végzett, Olivier Panis és Éric Bernard jóvoltából.
Verstappen apja állítja, hogy Horner megbabráltatta (volna) a fékjeit!