A McLaren vezérigazgatója, Zak Brown utalt rá, hogy nem akar kétségbeesetten fő támogatót szerződtetni.
A wokingi székhelyű csapat jelenleg vitathatatlanul a Red Bull legközelebbi kihívója a Forma-1-ben, de a legtöbb csapattól eltérően a McLaren hivatalos nevében nem szerepel sokat fizető márka. Ezt a helyzetet a szponzorációs szakértő Brown örökölte, amikor átvette a csoportot – a Vodafone 2013-ban még mindig a McLaren utolsó névadó támogatójaként állt, bár a Honda kiemelkedő Honda márkajelzéssel rendelkezett abban a későbbi, balszerencsésen alakult korszakban. A motorsport-magazin.com az amerikait kérdezte erről:
„Az első naptól kezdve azt akartam, hogy ne függjünk egy támogatótól. Ha van egy névadód, mint pár csapatnak, az veszélyes. Mert ha az a szponzor elhagy téged, akkor komoly űrt kell betöltened. A földön kell állnunk, mert tudjuk, honnan jöttünk. A nehezebb úton érdemeltük ki a jelenlegi helyzetünket, és azt hiszem, ez jó dolog volt. Tehát tudjuk, milyen érzés. Ettől még keményebben dolgozunk azért, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő még egyszer, és semmit sem veszünk természetesnek.”
A McLarennek lenyűgöző listája van a nagy támogatói nevekből, köztük a Google, a British American Tobacco és mások. Brown, azért kifejtette, hogy nem zárja ki, hogy végül egy címszponzori szerződést kössön:
„Tetszik a megközelítés, amit választottunk. A megfelelő márkának és a megfelelő partnerségnek kellene lennie, akkor nyitottak lennénk valami ilyesmire.”
Brown bánja már, hogy nem tudott Alonsónak egy jobb McLaren F1-es autót adni