Motorsportol.hu
2025. május 21, szerda
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Red Bull: Semmi sem működik, ugyanolyan a tempók, mint Colapintónak

Tajthi Andrea by Tajthi Andrea
2024.09.20.
Red Bull: Semmi sem működik, ugyanolyan a tempók, mint Colapintónak

Fotó: Rudy Carezzevoli/Getty Images / Red Bull Content Pool

A Red Bull Racing azt a következtetést vonta le a Szingapúri Nagydíj pénteki napjából, hogy „semmi sem működik” az autójukon.

Míg Sergio Pérez a nyolcadik helyen végzett a második edzésen, Max Verstappen csak a 15. helyen zárt – több mint 1,2 másodperccel lemaradva az éllovas Lando Norristól.

Ez is érdekelhet

Brutális zivatar jöhet Monacói Nagydíj versenyhétvégéjén?

Brutális zivatar jöhet Monacói Nagydíj versenyhétvégéjén?

2025.05.21.
Nagyon is ismerős arc lesz ott Monacóban az Aston Martinnal

Nagyon is ismerős arc lesz ott Monacóban az Aston Martinnal

2025.05.21.

Úgy tudni, hogy a csapat fő problémája a tapadás teljes hiánya, amit talán az okoz, hogy a csapat egyik pilótája sem tudja a megfelelő működési tartományba vinni a gumikat.

Verstappen helyzetén az sem segített, hogy a Red Bull kipróbálta, hogy alacsonyabb leszorítóerő-szinten futtatja őt.

A Red Bull motorsport-tanácsadója, Helmut Marko így nyilatkozott: „Max autóján semmi sem működik. Sem a lágy, sem a kemény gumikon nincs tapadása, és egyáltalán nincs egyensúlyban.”

Maga Verstappen azt mondta, hogy a Red Bull problémái mások, mint 12 hónappal ezelőtt, amikor inkább a beállításokról volt szó a bukkanók és a kerékvetők kapcsán.

„Nem volt meg az a tapadás a gumikon, amit szerettünk volna, szóval úgy éreztem, hogy a szokásosnál sokkal többet csúszkáltunk” – mondta. „Ez különösen az FP2-n okozott gondokat, ami nem volt igazán pozitív edzés számunkra.”

„Nem annyira a bukkanókkal és a kerékvetőkkel küzdöttünk, hanem inkább a gumik általános tapadásával volt gondunk. Vissza kell mennünk, elemezni az adatokat, és megnézni, mit tehetünk az autó és a gumik teljesítményének optimalizálása érdekében, hogy javíthassunk a kvalifikáció előtt.”

Pérez hasonlóan n nyilatkozott a nehézségekről.

„Azt hiszem, ez meglepett minket. És igen, határozottan van még mit dolgoznunk az éjszaka folyamán, mert elég messze vagyunk.”

„Majdnem egy másodperccel vagyunk lemaradva a tempótól, szóval elég nagy változásra van szükségünk ahhoz, hogy továbbjussunk. Igen, majd meglátjuk, mire leszünk képesek.”

A Red Bullnak nincsenek azonnali válaszai arra, hogy mi a helyzet az RB20-assal Szingapúrban, és a csapat remélik, hogy az éjszakai munka a Milton Keynes-i szimulátoron adhat némi választ.

Arra a kérdésre, hogy ez aggodalomra ad-e okot, Marko azt mondta: „Jelenleg azt mondanám, hogy nagyon aggasztó. Az biztos, hogy most valami drasztikusat kell kipróbálnunk. Meglátjuk, mit tudunk megpróbálni.”

Bár a Red Bull már régóta tudja, hogy az autó koncepciója nem ideális az utcai pályákra, Marko ragaszkodott ahhoz, hogy erre a helyzetre nincs mentség.

„Ezt nem fogadhatjuk el” – mondta. „Rendeznünk kell a dolgokat, hogy versenyképesebbek legyünk. Most néztem meg, és ugyanolyan a tempók, mint [Franco] Colapintónak.”

Source: motorsport.com
Tags: F1Forma-1Helmut MarkoMax VerstappenRed Bull RacingSergio PérezSzingapúri Nagydíj
Tajthi Andrea

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Ki legyen a következő FIA elnök?
236 Szavazat · 236 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mario Andretti elárulta, hogy kit tisztel inkább: Schumachert, vagy Sennát?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 pontverseny: Piastri továbbra is az élen, míg Hamilton, Sainz és Hadjar előztek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Kiderült, miért csak öt futamos szerződést kapott Colapinto

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.