Többek között a McLaren is változtatott autói festésén Szingapúrra, azonban ez egyelőre nem hozott szerencsét a múlt hétvégi versenyt megnyerő Oscar Piastrinak. Még be sem ült az autójába az első szabadedzésre, de már gondba került. A McLaren épp a gyakorló boxkiállásokat végezte, mikor az egyik hátsó gumi beragadt. A mérnökök kalapáccsal próbálták lehámozni az autótól…
Mindeközben, ahogy az egyórás szabadedzés elkezdődött – még világosban –, Pierre Gasly-nek az Alpine fordulókörével akadt gondja. Megpróbált Max Verstappen elé kihajtani a garázsából a boxutcában, de nem igazán sikerült befordulnia a gyorsítósávba, és a szerelői segítségre volt ehhez szüksége.
A versenyzők nagy többsége nem tétlenkedett, a gyakorlás kezdetén hamar pályára léptek. Az első mért kör Guanyu Zhoué volt: 1:39.454.
Az első gyorskörök után Lando Norris, Max Versrappen, Carlos Sainz sorrend alakult az élen.
Daniel Ricciardo az edzés elején néhány kört aero rake-kel tett meg, majd az nem nagyon akart lejönni az autóról. Eltelt pár perc, mire ez sikerült.
Sergio Pérez a 16-os kanyart egyenesítette ki. A pályára való visszatérést pedig épp úgy sikerült időzítenie, hogy tönkretette Piastri gyorskörét. Az ausztrál ugyanis időközben el tudta kezdeni a szabadedzést.
Norris ideiglenesen elvesztette a vezetést, de féltánál már ismét ő állt az eredményjelző élén, Verstappen és Hamilton előtt.
Alig több, mint negyedórával a vége előtt aztán Leclerc vette át a vezetést. Végül ő is maradt az élen, mögötte pedig Norris, Sainz, és Verstappen végeztek.
Végeredmény hamarosan…