Helmut Marko örült az FIA döntésének a McLaren ,,mini-DRS-vel” kapcsolatban, ugyanakkor elárulta azt is, mire fognak fókuszálni a következőkben az ellenfél autóján.
Bakuban szúrták ki a csapatok, hogy a wokingi istálló hátsó szárnya milyen trükkös elemet rejteget. A kérdéses alkatrész egyik része ugyanis felfelé hajlott. Természetesen az ellenfelek a Szövetséghez fordultak, ami arra kérte a brit istállót, módosítson a szóban forgó elemen.
A McLaren elismerte, hogy változtatni fognak a hátsó szárnyukon, aminek a Red Bull tanácsadója kifejezetten örült.
,,Mint a legtöbb néző, mi is láttuk a McLaren hátsó szárnyát a televízióban. Észre vettük, hogy az elem meghajlik. Ám a szabályok szerint azt a részt nem szabad úgy megépíteni, hogy az menet közben meghajoljon. Az ellenőrzés persze csak egy dolog, azon átmentek. Ám ami a versenyen történik, az már egy másik történet. Nincs itt semmilyen szürke zóna. A szabályok világosan kimondják, hogy menet közben a szárny aerodinamikailag nem változhat. Emiatt vagy más tesztelési módszert alkalmaznak innentől, vagy megváltoztatják a szabályokat, avagy betiltják a szárnyat. A szárnyelem meghajlik, ami tempóelőnnyel jár” – nyilatkozta az osztrák tanácsadó.
Marko az ORF-nek elmondta, háromszor tiltakoztak a McLaren hátsó szárnya ellen, de még van mit kifogásolniuk:
,,Háromszor tiltakoztunk a McLaren hátsó szárnya ellen, és tegnap az FIA helyes döntést hozott. A hátsó szárnyuk tehát nem szabályos. Most viszont itt az ideje, hogy megvizsgálják végre a McLaren első szárnyát is.”