Fotó: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Content Pool
Enyhén szólva is figyelemre méltó sajtótájékoztató volt Szingapúrban. Max Verstappen – tiltakozásul a korábbi sajtótájékoztató során káromkodásért kapott „közmunkája” ellen – hosszasan megtagadta a válaszokat a kérdésekre.
A Red Bull Racing pilótája csak az esemény befejezése után válaszolt az újságírók kérdéseire: a sajtószobán kívül.
Nem sokkal a nagyon rövid sajtótájékoztató után mindenki láthatta, hogy Jonathan Wheatley, a Red Bull részéről egyeztetett Tim Mayerrel. Később Mayer beszélt a steward kollégájával, Johnny Herberttel, az FIA sajtófőnökével, Roman de Lauw-val és Tom Clarksonnal is, ahogy azt minden médium láthatta. Hivatalosan persze nem tudni, hogy miről beszélgettek, de könnyen kitalálható.
A versenyzőknek (és a Forma-1 más alkalmazottjainak) nem szabad lejáratni a sportágat. Ha ez mégis megtörténne, a stewardok büntetést szabhatnak ki. Lehetnek olyanok, akik Verstappen szombat esti, szingapúri cselekedeteiben az F1 lejáratását látták. Bár Verstappen válaszai rövidek és tömörek voltak, a holland betartotta a szabályokat. Az FIA szóvivője a GPblognak vasárnap megerősítette, hogy a háromszoros világbajnoknak nem kell szankciótól tartania. A rövid közleményben a motorsport-szövetségtől, amely a Forma-1-es hétvégék hivatalos sajtótájékoztatóiért felelős, ennyi állt:
„Nem, nincs büntetés, mert részt vett az FIA sajtótájékoztatóján, ahogy azt az eljárások megkövetelik.”
A 2026-os rali-világbajnokság újabb izgalmas és változatos szezon elé néz: 14 futam, négy kontinens, valamint…
Karrierje legrosszabb formájában van a Ferrarihoz igazolt Lewis Hamilton. A brit rekordbajnok idén még nem…
A MotoGP-világbajnokság versenyzői jelenleg nyári szünetüket töltik. Kivéve a Ducati sztárjait, akik augusztus 5-én egy…
Meglepően jól ment a Hungaroringen Oliver Goethe, aki a Red Bull-junior létről beszélt. Németország régen…
A Mercedes csapatfőnökét, Toto Wolffot látták, ahogy elhagyja a Ferrari vendéglátóhelyét a Magyar Nagydíjon, ami…
Lewis Hamilton úgy tűnik, hogy soha nem volt még ennyire nehéz helyzetben az F1-ben, de…