Lando Norris harmadik futamát nyerte az idényben Szingapúrban, méghozzá nem is akármilyen fölénnyel.
A brit 20 másodperccel Max Verstappen előtt ért célba a versenyen. A fölényes győzelemre azt követően került sor, hogy sokat beszéltek a McLaren hajlékony hátsó szárny koncepciójáról. Norris a szingapúri elsősége után reagált a csapata konstrukciójával kapcsolatban felvetett problémákra. A McLarent az FIA felszólította, hogy változtasson a hátsó szárnyán az Azerbajdzsáni Nagydíj után, pedig szabályos. Korábban a McLaren és a Mercedes ellen is vizsgálatot indítottak, mert hajlékony első szárnyat használtak, de a bakui videofelvételeken egy úgynevezett „mini DRS” is látható volt a McLaren hátsó szárnyán. Norris Szingapúrban beszélt erről:
„Semmit sem változtattunk az autón innen a múlt hétvégéhez vagy az azt megelőző versenyhétvégéhez képest. Még egyes szárnyakon és dolgon is finomítani kellett, amire az emberek panaszkodtak. De így is parádés futamunk volt, és talán az egyik legdominánsabb hétvégénk itt, szóval nem hiszem, hogy ez okozta volna a különbséget. Az autó már jó ideje állatira jó. Jó párszor nem tudtam az élre kerülni, amikor úgy éreztem, hogy megvolt a tempóm és megvoltak a képességeim hozzá, ennek egy része a saját hibámból adódott, és nem hajtottam végre elég jól a dolgokat, így néha megfizettem ennek az árát, hogy nem végeztem elég jó munkát. De amikor az első kanyar után vezetek, a dolgok egy kicsit kisimulnak.”
Norris szingapúri győzelme már azt jelenti, hogy hat hétvégével a vége előtt 52 ponttal van lemaradva Max Verstappen mögött a pilóták bajnokságában.
Nemzetközi sajtó: A Verstappen diktatúrát leváltotta a Norris rezsim