Fotó: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Content Pool
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke nem boldog attól, hogy a média túlságosan a távozókra összpontosít, miközben a csapat bővítéséről nem esik szó.
A Red Bull nemrégiben bejelentette, hogy Adrian Newey március 1-jén az Aston Martinhoz csatlakozik. Rajta kívül Jonathan Wheatley is elhagyja a csapatot, hogy 2026-tól az Audi csapatfőnöke legyen.
Horner elismerte, hogy Newey, aki minden bajnoki győztes Red Bull autót megtervezett, nagy veszteség. Akárcsak Wheatley, de azt is hangsúlyozta, hogy a csapat nem csupán két emberből áll. „Nos, kezdjük Adriannal. Csodálatos időszakunk volt vele. Neki nagy szerepe volt mindabban, amit elértünk, és nagy szeretettel és büszkeséggel fogunk visszagondolni a közös munkánkra. De úgy döntött, hogy egy új kihívás elé néz. Tudtuk, hogy ez el fog jönni, így fel is készültünk rá. Adrian már 10 éve a nyugdíj szélén állt, ezért számítottunk arra, hogy eljön az ideje, és hiszem, hogy van elég erőnk, hogy ezt kezeljük. Ő úgy döntött, hogy másutt folytatja. Jonathan is, aki régóta csapattag, szintén távozik, de ők csak két népszerű név. A valóság az, hogy ők csupán két ember a csoportunk 2000 tagja közül.” – nyilatkozta Horner.
A 2026-os új erőforrás-szabályok és az erőátviteli beszállítóvá válás érdekében a Red Bull jelentős létszámbővítést hajtott végre. Az utolsó 12 hónapban körülbelül 250 új munkatársat vettek fel, köztük több mint 200-at a Mercedestől. Horner szerint a média figyelme túlzottan a távozó vezetőkre összpontosít, miközben a csapat további erőforrásait és új tagjait is érdemes lenne figyelembe venni.
„Azt hiszem, az elmúlt 12 hónapban körülbelül 250 embert toboroztunk a projekt keretein belül, az erőátviteli részlegbe és az új motorüzembe, amit építünk” – tette hozzá Horner. „Nem beszélünk arról a több mint 200 emberről, akiket a Mercedestől hoztunk, mert túl nagy a figyelem a két távozóra, mivel őket jobban ismeri a nyilvánosság.”
A Red Bull junior Ayumu Iwasa is F1-es autóba ülhet hétvégén Bahreinben. A 23 éves…
Alfonso „Sito” Pons, a kétszeres 250 köbcentis világbajnok végre lezárta nem sportolói életének legsötétebb -…
A Honda a jövőben beleszólhat az Aston Martin pilótafelállásába, ugyanakkor Fernando Alonso és Lance Stroll…
A MotoGP regnáló bajnoka, Jorge Martín szerint Marc Márquez „szívből jövő” tanácsai a sérüléséből való…
A Haas tavaly októberben kötött megállapodást a Toyotával, azon belül a Toyota Gazoo Racinggel, a…
Lewis Hamilton elárulta, hogy egy olyan pilóta, aki mindössze egyetlen Forma-1-es futamot nyert, az egyik…