Fotó: F1
A Formula 1® és a Mattel, Inc. ma bejelentette új globális licencpartnerségét, amelynek keretében F1 témájú Hot Wheels® termékeket hoznak létre, 1:64 méretarányban. A partnerség idén egy egyedi F1-es autó megjelenésével indul, mielőtt a teljes Hot Wheels® termékcsalád megjelenik 2025-ben.
A Mattel Creations által ma bemutatott, limitált példányszámú öntött autó a partnerséget megünneplendő különleges Hot Wheels versenyautó-színezést kapott, valamint cserélhető gumiabroncsokat, teljes fém karosszériát és egyedi F1 öntvényt tartalmaz. Az autó orrán a Hot Wheels ikonikus ’68-as’ száma is szerepel, ami egy utalás is a márka debütálásának évére. A 2025-ben megjelenő teljes termékcsalád az F1-es csapatok autóit tartalmazza majd, és olyan termékeket is magában foglal, amelyek az F1 növekvő fiatal közönségét célozzák meg, valamint olyan termékeket, amelyek a felnőtt gyűjtők számára is vonzóak.
A Forma-1 a Hot Wheels márkát a nagydíjakon is üdvözölni fogja, a rajongókra összpontosító aktivitásokkal és kiskereskedelmi lehetőségekkel, amelyek összehozzák a családokat, és a 2025-ös szezonban és azon túl is megünneplik a partnerséget a kiválasztott eseményeken.
Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója elmondta: „Ez az izgalmas együttműködés a Mattellel összehozza az autóversenyzés adrenalinját és a játékautók izgalmát, és lehetőséget biztosít arra, hogy a tenyerünkön láthassuk azokat a finom részleteket, amelyek egy F1-es autóban rejlenek. Ez több, mint egy partnerség; ez a sebesség, a kreativitás és az innováció ünnepe, amely a rajongók számára új módot kínál a sportággal való foglalkozásra.”
Roberto Stanichi, a Hot Wheels ügyvezető alelnöke és a Mattel járművekkel és építőkészletekkel foglalkozó részlegének vezetője hozzátette: „A Hot Wheels mindig is a kihívó szellem ápolásáról szólt, így a Forma-1-gyel való partnerség természetes és izgalmas kapcsolódás. A két legnagyobb globális rajongói közösséget hozza össze, hogy megosszák az autók és a versenyzés iránti szenvedélyüket. A Forma 1-gyel együttműködve olyan programot állítottunk össze, amely lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy megismételjék az F1-es versenyzés izgalmát, ahol úgy vezethetnek, mint a profik, és amely globális szinten bevonja hűséges közösségeinket. A Hot Wheelshez hasonlóan az F1 is az izgalomról és az autók teljesítményéről szól, és az általunk létrehozott széles kollekció a további fogyasztói érintkezési pontokkal, például a digitális és kiskereskedelmi aktivációkkal együtt a következő szintre emeli az F1 rajongást.”
*A Circana adatai szerint a Hot Wheels Single Assortment volt az Egyesült Államokban 2023-ban eladott játékok között az első helyen az eladott darabszámok alapján. Forrás: JAN-DEC 2023/Total Toys/Projected Units (összes játék/előrejelzett darabszám)
A silverstone-i Brit Nagydíj előtt az Aprilia Racing hivatalos közleményt adott ki, hogy véget vessen…
Igazi kuriózum vár a motorsport szerelmeseire idén nyáron Laguna Secában: július 11. és 13. között…
Netflix F1-es dokumentumfilm-sorozata, a Drive to Survive (Hajsza a túlélésért), komoly elismerésben részerült. Megnyerte a…
Alig három hónap múlva, több mint 30 év után Magyarországra látogat a MotoGP mezőnye: augusztus…
Az F1-es mezőny tagjai privát vetítésen nézhették meg a Brad Pitt főszereplésével készült F1 című…
A Monacói Nagydíjra látogat hétvégén a Forma-1-es mezőny. A versenyen, kimondottan csak ezen a versenyen…