Fotó: Mesterséges intelligenciával generálva - Motorsportol.hu via DALL·E 3
Évtizedek óta léteznek Forma-1-es merchandise* termékek, amelyeket a rajongók megvásárolhatnak, kifejezhetik vele, hogy kik a kedvenceik, „reklámozhatják”, hogy F1 rajongók.
*Mechandise termék, merch (ejtsd: mörcsöndájz, mörcs): Megvásárolható rajongó termékek gyűjtőneve.
Azonban mióta a Liberty Media átvette a Forma-1-et, e termékeknek, lehetőségeknek sora meglehetősen kibővült. Akár húzhatja is az ember a száját, hogy milyen drága termékekról van szó, de az is kezd látszódni, hogy jobban skálázzák a termékeket, és egyre több az alacsonyabb árkategóriájú termék is elérhető, gondolván a szűkösebb pénzügyi kerettel rendelkezőkre is.
Például a hivatalos F1 Store-ban egy nem csapat és versenyző specifikus póló akciósan 25,35 euró (kb 10.000 forint), addig a H&M-ben egy F1-es (ami meglepő módon egyébként licenszelt termék!), 5200 forint.
A napokban pedig bejelentették, hogy az F1 partnerséget kötött a Hot Wheelszel, és talán joggal feltételezhető, hogy egy Hot Wheels F1-es autó azért alacsonyabb árkategóriát fog képviselni, mint egy Minichamps, amely a top F1-es makettautó gyártónak tekinthető.
Mindezek után most arra vagyunk kíváncsiak, hogy te milyen típusú F1-es cuccokat gyűjtesz, ha gyűjtesz.
Colapinto elvesztette az uralmát autója felett a Hungaroring gyors 11-es kanyarjában, és a Pirelli verseny…
A Red Bull újdonsült főnöke Laurent Mekies elmagyarázta, miért nem segítene nekik az a megoldás…
Egyre nagyobb a nyomás Franco Colapinton, aki ismét a mezőny végén végzett az Alpine volánja…
A balatoni teszt után Marc Márquez lelkesen nyilatkozott. Ahogyan arról mi is beszámoltunk, a Balaton…
Az a kérdés, hogy ki volt Max Verstappen legrosszabb Red Bull-csapattársa, újra felmerült, miután az…
Közel egy éve már, hogy Daniel Ricciardo nem Forma-1-es versenyző – és más bajnokságban sem…