Fotó: LAT Images/Mercedes-Benz AG
George Russell sem érti, hogy miért esett ki a Mexikóvárosi Nagydíj második szabadedzésén.
A Mercedes versenyzője a nap első edzésének a legjobbja volt, de mindössze 13 percig bírta a másodikat, mielőtt a 11-es kanyarban a korlátnak csapódott. Az ütközés annyira erős volt a brit számára, hogy amikor kimászott, kissé sántított, amikor kiszállt az autóból. A pálya orvosi központjába szállították, ahol gyorsan ellátták a sérülését, és visszatért a paddockba. A brit a a balesetéről ennyit mondott:
„Az igazat megvallva, nem tudom, mi történt. Egyszerűen csak az autó elkezdett pattogni a földön, és mielőtt esélyem lett volna megfogni, máris megpördültem.”
A visszajátszások arra utalnak, hogy Russell túlzottan ráment a rázókőre a 8-as kanyarban, ami elbizonytalanította a hátsó részét az autójának, és elindította az általa említett pattogást. Innen az autó hamar irányt váltott, és megpördült, majd a 11-es kanyarban a Tecpro falnak csapódott. Mindez alig egy héttel azután történt, hogy kiesett az Egyesült Államok Nagydíjának időmérőjén, ezért így folytatta:
„Ma megint sok munkát adtam a srácoknak. Úgy tűnik, hogy mostanában egy ilyen dolog a másik után következik. Igen frusztráló. Az FP1-ben viszont nagyon erősek, elég gyorsak voltunk. Megpróbáltam ugyanazt az ívet választani, levágni azt a kanyart, és valamilyen oknál fogva ezúttal az FP2-ben egyszerűen elkezdett ellenem dolgozni a dolog.”
A Mercedes sérülése annyira komoly volt, hogy kiszúrták, amikor a csapat a tartalék vázat vitte a garázsba az edzés után. Mivel azonban a 2. szabadedzést a Pirelli a gumitesztek kedvéért tartották, a tényleges hatás Russell hétvégéjére – a sérült autótól eltekintve – viszonylag minimális volt. Így zárta a mondandóját ezért Russell:
„Mivel ez a Pirelli gumitesztje volt, nem volt túlságosan értékes olyan szempontból, hogy mit tanulsz belőle a versenyhétvégére. Nyilvánvalóan kimaradtak fontos körök. Ezért a harmadik szabadedzés fontos lesz. Csak remélem, hogy meg tudjuk javítani addig az autót.”
Ötven fős stábbal, közel 30 órányi közvetítést sugároz az ARENA4, MAX4 és a NET4+ a…
Max Verstappen nemrég cáfolta azokat a pletykákat, miszerint a következő szezon előtt elhagyná a Red…
Oscar Piastriról nevezik el a tribünt az Ausztrál Nagydíjon jövő évtől, ami a McLaren pilóta…
A 2025-ös HunGarian Baja két napja rendkívüli izgalmakat hozott a Várpalota melletti katonai lőtéren kialakított…
Már korábban is sejteni lehetett, hogy Max Verstappen és Toto Wolff találkoztak az utóbbi luxushajóján…
Hiába ült a Red Bull Ring trónján Francesco Bagnaia az elmúlt években, idén Marc Márquez…