Fotó: Scuderia Ferrari Press Office
A hétvégi Mexikói Nagydíjon egy korábbi szezonbeli eset került szóra, amikor Max Verstappen nemrég káromkodott a csütörtöki sajtótájékoztatón Szingapúrban.
A hollandnak ezt követően fel kellett keresnie a stewardokat, és büntetést kapott. Most ugyanez a várhat Charles Leclerc-re is, aki Mexikóvárosban már hiába jött rá hamar a hibájára. Hosszas viták után arról, hogy szabad-e káromkodniuk a pilótáknak, Max Verstappen valóban közmunkabüntetést kapott, amiért azt mondta, hogy az autója „elb*szott” volt még a Szingapúri Nagydíjon. Most Leclerc a következő pilóta, aki káromkodott egy sajtótájékoztatón, a Mexikói Nagydíj alatt. A monacói pilóta pont arról beszélt, hogy az Autodromo Hermanos Rodriguez pálya utolsó kanyarjából kijőve elvesztette a Ferrariját, amikor Lando Norris üldözőbe vette:
„Szóval újra úgy éreztem, hogy csak körök kérdése hogy megelőz, de még mindig mindent megpróbáltam megtenni, hogy túlmelegedjen a gumija mögöttem, és minél tovább magam mögött tartsam. Szóval megpróbáltam a lehető legjobb kanyarívet elérni. Láttam, hogy nagyon közel voltam ahhoz a kanyarcsúcshoz. Elvesztettem a hátulját, aztán elfelejtedtem Landót is, és csak reménykedtem, hogy visszajövök. Volt némi túlkormányzottságom, aztán amikor abból kilábaltam, a másik oldalról is túlkormányzottá vált, és akkor azt gondoltam, hogy a „p*csába.”
Aztán gyorsan rájött, hogy mit mondott, ezért nevetve így folytatta:
„Ó, bocsánat! Ó, nem, ó, nem, dehogy akarok Max mellé beállni!”
Spanyol csapattársa, Carlos Sainz persze kapott az alkalmon, így folytatta a viccelődést:
„Itt van a pénztárcád?”
Végül így javította Leclerc a története végét:
„Akkor csak abban reménykedtem, hogy be tudom hozni az autót a célba, és megszerzem így a harmadik helyet.”
Hiába ült a Red Bull Ring trónján Francesco Bagnaia az elmúlt években, idén Marc Márquez…
Helmut Marko kijelentette, hogy "nagyon sportszerű” a McLarentől, amiért nem alkalmaz csapatutasításokat, de egyben figyelmeztet…
Az idei McLaren MCL39-es a Forma-1 történetének egyik legsikeresebb és legdominánsabb konstrukciója. Kevés versenypályán tudják…
Lewis Hamilton édesapja, Anthony Hamilton hosszú évek óta szereplője a Forma-1 világának. A hétszeres világbajnok…
Az NST beszámolójában Azhan Shafriman Hanif, a Sepang International Circuit vezérigazgatója megemlítette, hogy hiba volt,…
A négyszeres világbajnok Max Verstappen elismerte, a Red Bull csapatának előbb egy újraépítési fázist kell…