Az első történelmi csoportos bemutatót már február 18-ra tűzték ki, még ha csak a festésekről lesz is szó, és a nagy manőverek a különböző csapatok így a Ferrari esetében is az új felállásaiért már elkezdődtek.
A Scuderia már egyértelművé tette, hogy a 2025-ös betontorpedóját külön rendezvényen fogják leleplezni , és a többi topcsapat is megteheti ugyanezt. Ami a versenyzői piacot illeti, a következő szezon sakktáblájáról még hiányzik néhány bábu. Például Colapinto jövője még bizonytalan, és a Red Bullnál lévő komplikációk is fennállnak, de 2025 már most forradalminak tekinthető.
Előtte azonban a 2024-es világbajnokságot lezáró Abu Dhabi futam végeztével még egy lépés következik, mégpedig a szezon utáni újonc tesztek. A Ferrari nagyon szívesen adott zöld utat Carlos Sainznak, hogy a bajnokság végeztével tesztelhessen a Williamsszel. Ez lesz a kezdete az Alexander Albonnal való új együttműködésnek, amely párost a Williams az egyik legfélelmetesebb felállásként határozta meg a rajtrácsra a bejelentő nyilatkozatukban. Lewis Hamilton viszont nem lesz ott a Ferrarinál, nem tud szabadulni december 31. előtt. Ez a lehetőség valójában fel sem merült egy nagy múltú és nagyon bonyolult szerződéses miatt. Lewis Hamilton azonban úgy várja a piros autóját, mint a legszebb karácsonyi ajándékot. A Ferrari pedig már megtervezte, miképp lesz a „belépője” Maranellóba.
Így arra is várnunk kell, hogy a Toto Wolff udvarába invitált tizennyolc éves olasz, Kimi Antonelli is a Mercedeshez kerüljön. A várakozás szintén növekszik Gabriel Bortoleto által. A brazil F3 bajnok és F2-t jelenleg is uraló pilóta, a Sauberrel (Audi) debütál jövőre. Hasonló helyzetben van Liam Lawson is. Az ő jövője még nem dőlt el egyértelműen a Red Bull és a Racing Bulls között.
Esteban Ocon a Haasnál lesz a tesztektől fogva, hogy Jack Doohan szabadon szálljon be az Alpinejába az első kilométerekre Forma-1-es pilótaként. Várja, hogy kiderüljön, igazak-e a vele kapcsolatos pozitív pletykák, tekintve, hogy azok, akik látták őt felnőni a junior kategóriákban, mennyire elismerően beszélnek róla. Mindenki azt is várja, hogy ki nyeri a konstruktőri bajnokságot, hiszen a pilóták bajnoksága nagyjából eldőlt. A még mindig küzdő Ferrari nem aggódik amiatt, hogy elkapkodta a dolgokat Lewisszal, és közben azon gondolkodik, milyen hátteret adjon a jövő csapatának.
Ugyan Antonio Giovinazzit jelenleg tartalékos pilótának igazolták le, de vele együtt ott lesz Arthur Leclerc is, aki több időt tölt majd a pályán, így egy párost alkotva, ahogy idén is történt. Az is kiderült, hogy a fiatal monacói lesz az, aki Abu Dhabiban az FP1-ben indulhat majd az edzésen, testvérével, Charles-szal. Az újoncok tesztjén azonban, amelyekre szintén Abu Dhabiban kerül sor, Arthur és Antonio Fuoco a fő jelöltek arra, hogy kilométereket teljesítsenek a pályán. Fuoco nemrég még az F1-75-öst vezette. Ő a másik pilóta, aki a maranellói szimulátor specialistájaként továbbra is az ágaskodó lovas istálló tagja marad.
Ollie Bearman, már a Haas pilótája. Idén három futamot futott, egyet a Ferrarival, kettőt pedig az amerikai kiscsapattal, elvesztette újonc státuszát, így nem lesz foglalkoztatható ebben a szerepkörben. Nincs bizonyíték arra, hogy a Ferrari Guanyu Zhou-t tartalékversenyzőként számon tartotta volna. A kínai pilóta a hírek szerint nincs rajta azon a listán, amely a Scuderia F1-es projektjével kapcsolatos névsorában szerepel. Nem kizárt, hogy a Scuderia egy harmadik nevet is fontolóra vesz tartalékosként, amennyiben extra kötelezettségek miatt Arthur Leclerc és Antonio Giovinazzi nem állna rendelkezésre. A megfelelő értékelések zajlanak. Egy olyan év után, amikor egyetlen versenyző sem mozdult tavalyhoz képest, szinte forradalomra készülünk. Egy legenda csatlakozik a legendához, és a sok lesz a fiatal, akik az utóbbi évek egyik legnagyobb generációváltását fogják megteremteni. Meg kell jegyezni, hogy egy olyan kiválóság, mint a veterán Alonso nem adja fel. Alig várja, hogy végre egy Newey által tervezett versenyautót vezethessen.
Zhou cicája surranópályán lenyomra Leclerc és Gasly kiskutyáit