Fotó: Aston Martin F1 Team
Fernando Alonso még a téli szünet alatt sem áll meg, hiszen közismert, hogy a spanyol szenvedélyesen szereti a munkáját.
Amikor csak teheti, a versenyek nélküli szabadidejét is kihasználja arra, hogy tovább versenyezzen, akár valamelyik gokartjával, akár egy különleges formaautóval. A 2024-es szezon befejezése utáni szünetben az Aston Martin pilótája egy olyan betontorpedó volánja mögé ült, amelyet nem más vezetett, mint a gyermekkori hőse: Ayrton Senna.
Miután Abu Dhabiban befejezte a Forma-1 történetének leghosszabb idényének az utolsó futamát, úgy tűnik, hogy a „14-es” rajtszámú pilóta még többre vágyik. A brazil legenda újra népszerűségének csúcsán van a Netflix sorozatának köszönhetően, és a megjelenése miatt a spanyol tisztelgett előtte. Ezért beöltözött a védjegyének számító piros overalljába, és beült a McLaren MP4-5B-be.
A spanyol több nyilatkozatában is bevallotta, hogy a Sao Pauló-i versenyző az egyik példaképe és referenciája volt az autóversenyzés világában. Mindketten tudják, mit jelent világbajnoknak lenni az autóversenyzés királykategóriájában. A brazil 1988-ban, 1990-ben és 1991-ben, míg Fernando a 2005-ös és 2006-os szezonban tette ugyanezt. Most, a legendás pilóta halálának 30. évfordulójának évében a spanyol beült az egyik világbajnoki autójába.
Ez Aragonban történt, a Motorland pályán, ahol a MotoGP Nagydíjat is rendezik. Mindezt egy olyan napon tette, amelyet jó barátjával, Zak Brownnal töltött. A McLaren vezérigazgatója és az Aston Martin pilótája nagyon jó kapcsolatot ápolnak még a közös munkájuk idejéből, és az F1-es szünet alatt is összeálltak. Az amerikai a közösségi médiában osztott meg képeket és videókat az aragóniai pályanapjukról:
„A szezonnak vége, itt az ideje, hogy Fernando Alonsóval együtt mulassunk a spanyolországi pályán”.
Alonsónak nem ez volt az első alkalom, hogy beülhetett Senna egyik autójába, hiszen akkor is így tett, amikor a Wokingba szerződött. Akkor az 1988-as MP4-4-es volánja mögött ült, azé az autóé, amellyel a brazil három világbajnoki címe közül az elsőt szerezte. Ezúttal az MP4-5B-be ült be, abba az autóba, amellyel a legendás versenyző 1990-ben jutott a csúcsra, és még a piros overallját is viselte, ahogy édesapja is, aki szintén kipróbálhatta a legendás konstrukciót.
Carlos Sainz beszélt az édesanyja, Reyes Vazquez de Castro, és úgy egyáltalán az édesanyák iránti…
Razgatlıoğlu az elejétől kezdve magabiztosan vezette a Superpole-futamot, ami a BMW számára a 100. dobogót…
Egyszer beszélgettem egy volt Red Bullos dolgozóval arról, hogy mennyire különböző volt számomra a két…
Christian Horner elbocsátása a Red Bull Racingtől meglepetésként érte az F1 közösséget, beleértve Nigel Mansellt…
Feszültté vált a hangulat az FIA közelgő elnökválasztása körül, miután Tim Mayer, az FIA korábbi…
Alaposan megfogyatkozott a mezőny Németországban. Kisebb létszámmal indult el a Német Nagydíj a MotoGP-ben, hiszen…