Fotó: Scuderia Ferrari Press Office
Rendkívül hektikus volt a holtidőszak húsz évvel ezelőtt. A 2005-ös szezon előtt ugyanis a szétszakadás szélén állt a Forma-1.
A csapatok és a Forma-1 közötti nézetletérések drasztikusra fordultak az évszázad első évtizedének közepére. Mivel a gyári csapatok nem látták, hogy konszenzusra jutnának, így többen, köztük a BMW és a Renault létrehozott egye ellen versenysorozatot GPWC néven. (Grand Prix World Championship)
A szervezet pedig komoly ajánlatott is tette a Ferrarinak a csatlakozásra. Az akkor még a Luca di Montezemolo által vezetett vállalat pedig hajlott is volna a váltásra.
A Forma-1 akkori vezetője Bernie Ecclestone pedig realizálta a Ferrari elvesztésének lehetséges következményeit. Ennek eredményeként felkereste az olaszok vezetőségét és sikerült megegyeznie velük, méghozzá úgy, hogy plusz pénzt biztosítottak a Ferrari számára, mint minden évben kapott bónusz, amelye más csapatokat jelenleg nem illet meg. Mindezt napra pontosan húsz éve, 2005 január 19-én jelentették be hivatalosan.
A Ferrari végül visszakozott így maradtak a Forma-1-ben, akárcsak a többi szakadár csapat is.
Isack Hadjar beírta magt az F1 történelemkönyvébe: a Holland Nagydíjon megszerezte első dobogós helyezését, és…
Helmut Marko világos üzenetet küldött Yuki Tsunodának: a japán pilótának „körülbelül Mexikóig” kell bizonyítania, hogy…
Szeptember elsején a Honda dupla bejelentést tett közzé. Hivatalossá vált az, amire egy ideje mindenki…
Dupla F1-es versenyhétvége, avagy nincs pihenő, hétvégén máris érkezik a következő versenyhétvége, az Olasz Nagydíj!…
Vasárnap folytatódott az FIA Kamion Európa-bajnokság az Autodrom Most pályáján, ahol a magyar versenyző, Kiss…
Sokáig tartotta magát az a pletyka, mely szerint Max Verstappen már az idei szezon után…