Mario Andretti elárulta, hogy a Cadillac vágya, hogy 2026-ban egy tapasztalt pilótával és egy amerikai tehetséggel versenyzőpárosként kezdje meg a közelgő Forma-1-es vállalkozását.
A General Motors által támogatott vállalkozásnak elvi megállapodása van a királykategóriával, hogy a következő idényre, amikor az átfogó új technikai szabályok bevezetésre kerülnek, 11. csapatként lépne be. A Cadillac több ismert arcot is szerződtetett, köztük a volt F1-es technikai főnök Pat Symondsot és a Renault korábbi tervezőjét, Nick Chester technikai igazgatót. Bár a lehetséges pilótafelállásról egyelőre nem érkeztek hírek, Andretti, aki tanácsadóként vesz részt a projektben, betekintést engedett az istálló terveibe. Az 1978-as F1-es világbajnok elárulta, hogy egy amerikai pilóta szerződtetése a vágyott cél. A többszörös IndyCar-győztes Colton Herta a leginkább emlegetett név. Andretti elismerte, hogy Herta szerepel a radarjukon, de hozzátette, hogy akár logikus lenne egy befutott név szerződtetését előnyben részesíteni, hogy megkönnyítse a csapat F1-be való beilleszkedését. Andretti az NBC Newsnak ennyit mondott:
„Ha már jelölteket említetnek, ő mindenképpen egy olyan, aki szóra jöhet. A mi szempontunkból úgy gondolom, hogy az elején az lenne a jó játék, ha lenne egy tapasztalt versenyzőnk – a nemzetisége nem számít -, majd egy fiatal amerikai tehetség. Jelenleg ezek a céljaink.”
Valtteri Bottas és Guanyu Zhou, mindketten elvesztették helyüket a Saubernél. Tartalékosi szerepet kaptak a Mercedesnél, valamint a Ferrarinál, de tárgyalásban állnak a Cadillac-kel. Günther Steiner, aki 2016-ban a Haas F1-be való beszállását irányította, úgy véli, az amerikai márkának mindent meg kell tennie, hogy Sergio Perezt a sportba való visszatérésre csábítsák. A küzdelmei ellenére, amelyek miatt Perez a Red Bullnál elbukott, Steiner azt állítja a GPblognak, hogy a hatszoros F1-es futamgyőztes mexikói bölcs hozzáadott érték lenne a Cadillacnél:
„Ha te vagy a Cadillac, szükséged van egy tapasztalt emberre. Checo elég sok alakulatnál megfordult már hosszú ideje. Tudja a dolgokat, így nagy segítség lehet. Talán egyéves szerződést kötnénk vele, sokkal jobb, mintha régóta várakozó újoncok lennének ott. Ez egy jó lehetőség Checonak. És addigra, egy év alatt megemészti, hogy kikapott Max Verstappentől. Felépül a holland verésből, szóval ez újra jobb helyzetbe hozhatja őt. Azt mondanám, hogy értéket képviselhet a Cadillacnek.”
Steiner biztos benne, hogy egy olyan környezetben, ahol enyhül a nyomás, mert nem várnak tőle győzelmeket, Perez visszanyerné azt a formáját, amiért a Red Bullnál kapott lehetőséget:
„Álljunk csak meg egy pillanatra! Nem akarok nagyon cinikus lenni, de tavaly a rajtrács elején volt. Reálisnak kell lenni. Egy pontért küzdeni, mert az autó nem lehet jobb, az egy dolog. Egy pontért küzdeni, amikor a csapattársad ugyanezzel az autóval futamokat nyer, más dolog, mert más nyomás alatt van az ember. Checo nagyon jó volt, amikor a Force Indiánál volt, vagy hogy is hívták, a Racing Pointnál. Mindig is túlszárnyalta az esélytelenek biztos nyugalmát. Viszont nem tudott lépést tartani a topcsapatok nyomásával. Szóval talán ez az ő komfortzónája, ahol nincs meg az a nyomás, hogy meg kell mutatnia, hogy jó a futamgyőzelmekre. Azzal, hogy megmutatja, hogy tud pontot szerezni, talán ez jobb helyzetbe hozná őt.”
Mario Andretti elárulta, ki szerinte egyértelműen a jövő bajnoka