Fotó: Williams Racing
Korábban már beszámoltunk róla, hogy nyilvánosságra került pár werk fotó arról, hogy Carlos Sainz és a Bridgerton család című sorozat színésznője, Simone Ashley reklámfilmet forgatnak a L’Oreal számára.
Mostanra már a kozmetikai márka is napvilágra hozta, hogy Carlos Sainz lett a legújabb nagykövetük.
„Magabiztos, rugalmas és határozott – ő testesíti meg a L’Oréal Paris szellemiségét” – előzetesen így jellemezte a márka a spanyol versenyzőt, de ekkor még nem nevezték meg.
Majd üdvözölték köreikben a Williams versenyzőjét, aki a L’Oréal férfiaknak szóló szortimentjét fogja reklámozni. A videók alapján leginkább hajápolási termékeket, hiszen a versenyző nagyon látványosan túrja dús haját a felvételeken.
Ez már csak abból a szempontból is „különlegesnek” mondható, hogy talán mondhatjuk, hogy több Forma-1-es versenyz, vagy egyáltalán autóversenyző küzd a korai kopaszodással, hajritkulással, mint nem. Ez nyilván egyrészt genetikai kérdéskör, másrészt a fél életüket sisakban töltik izzadva, ami bizonyosan nincs jó hatással a hajhagymákra.
Sainz azonban szerencsésnek mondhatja magát ezen a téren, és ezt most ki is használhatja a L’Oréal márkanagyköveteként.
Jules Bianchi Franciaországban született és komolyabb pályafutása a Ferrari tehetséggondozó programjával indult. Majd a Marussia…
Évekkel ezelőtt volt olyan a MotoGP-ben, hogy tízen értek célba. Bukásfesztivált hozott a MotoGP-ben a…
Emerson Fittipaldi volt az első brazil pilóta, aki Forma-1-es világbajnok lett. Az 1972-es és 1974-es…
A Red Bull motorsport-tanácsadója, Helmut Marko megerősítette, hogy a következő két versenyhétvégén fejlesztéseket mutatnak be,…
Max Verstappen igazi úttörő lett hazájában, hiszen a sikerek hatására Hollandiában egyre több gyerek választotta…
Kissé rázósan indult Andrea Kimi Antonelli karrierje a Forma-1-ben. Andrea Kimi Antonelli a tavalyi Olasz…