Motorsportol.hu
2025. november 17, hétfő
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Hamilton kiborult a 10. helyezése után az esős Ausztrál Nagydíjon a ferraris debütálásán

Vámosi Péter by Vámosi Péter
2025.03.16.
Hamilton kiborult a 10. helyezése után az esős Ausztrál Nagydíjon a ferraris debütálásán

Fotó: Scuderia Ferrari Press Office

ADVERTISEMENT

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Ferrari-bemutatkozása „sokkal rosszabbul” sikerült, mint amire számított, de vigasztalta, hogy az autóval „nem falazott”.

A hétszeres világbajnok csalódást keltő első versenyt élt meg a Scuderiánál. A 10. helyen végzett – két hellyel csapattársa, Charles Leclerc mögött. Eközben Lando Norris megszerezte a győzelmet, miután legyőzte a regnáló bajnok Max Verstappent. A Mercedes pilótája, George Russell pedig egy szolid harmadik helyet szerzett. Annak ellenére, hogy Hamilton csalódott volt a teljesítménye miatt, örült, hogy befejezte a futamot, tekintve, hogy a 20 autóból csak 14 ért célba a nehéz körülmények miatt. A futam végén Hamilton így nyilatkozott:

Ez is érdekelhet

Steiner is beleállt a Ferrari elnök Elkann-ba, annak a gyenge vezetői képességei miatt

Steiner is beleállt a Ferrari elnök Elkann-ba, annak a gyenge vezetői képességei miatt

2025.11.17.
3 Ellával erősít a McLaren – egyikük egy világbajnok lánya!

3 Ellával erősít a McLaren – egyikük egy világbajnok lánya!

2025.11.17.

„Nagyon trükkös dolog új csapatnál vezetni. Sokkal rosszabbul ment, mint azt gondoltam. Az autót kifejezetten nehéz volt ma vezetni. Szóval úgy értem, valójában hálás vagyok, hogy távol tartottam a faltól, mert a legtöbbször oda akart volna menni. De sokat kell tanulni ebből, és a vizes körülményekhez való hozzászokás minden beállításhoz más vezetési módot és a kormánykerék beállítását igényel. Addig tartottam ki, ameddig csak tudtam, csak az útmutatás hiányzott, hogy mennyi eső jön, így azt hiszem, ezen a téren lemaradtunk. Megpróbáltuk ezeket az egyeztetéseket a bokszfallal letudni. De az információ, amit kaptam, az volt, hogy csak egy rövid zápor lesz. Nagyon gyorsan jött, és akkor még csak az utolsó kanyarban volt. Csak ennyi jött, aztán később jött még több is.”

Annak ellenére, hogy csalódott a teljesítménye miatt, Hamilton örült, hogy befejezte a versenyt, tekintve, hogy a 20 autóból csak 14 ért célba. A versenyt 15 percig tartották fel, amikor az újonc Isack Hadjar a felvezető körben a kettes kanyarban elvesztette az irányítást, és a Racing Bulls autójával hátuljával a falnak csapódott. A hátsó szárny elgörbült, és a futamának vége volt, mielőtt elkezdődött volna. A sértetlen viszont francia sírva fakadt, amikor autóját egy daru elszállította. Jack Doohan szintén a hatos kanyarban szenvedett balesetet az első körben, ami a biztonsági autó pályára küldéséhez vezetett. Eközben édesapja, a nagy motoros, Mick hitetlenkedve nézte a csapat garázsában.

A dráma folytatódott, amikor a Williams pilótája, Carlos Sainz a biztonsági autó bevetése alatt a 14-es kanyarban megpördült.

Hamilton elárulta hogy más problémákkal szembesült a Ferrarinál, mint a Mercedesnél

Source: dailymail.co.uk
Tags: Carlos SainzCharles LeclercF1FerrariForma-1George RussellIsack HadjarJack DoohanLando NorrisLewis HamiltonMax VerstappenMercedesMick DoohanRacing BullsWilliams Racing
Vámosi Péter

Vámosi Péter

Melyik F1-es kollaborációnak örülsz a legjobban?
7 Szavazat · 7 szavazat
Szavazok

Ajánló

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

2025.10.12.
Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

2025.10.11.
Rakétatudomány a boxutcában: A Forma-1 és az űrtechnológia összefonódása

Rakétatudomány a boxutcában: A Forma-1 és az űrtechnológia összefonódása

2025.10.10.

TOP 5

  • Webber egyértelműen megfogalmazta, hogyan előzte vissza Norris Piastrit

    Webber egyértelműen megfogalmazta, hogyan előzte vissza Norris Piastrit

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Norris Brazíliában is hallgathatta a füttykoncertet, Montoya már sejti, hogy miért

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Fények, csillogás és hajnali kelés – itt az F1-es Las Vegas-i Nagydíj menetrendje

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ez a két F1-csapat esélyes, hogy küzdjenek a 2026-os bajnoki címért

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Massa pere a 2008-as bajnoki címért egyre hevesebbé válik

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Heti hírek” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.