A szezon kezdete előtt is világos volt, hogy a Red Bull által Sergio Pérez helyére leszerződtetett Liam Lawsontól nem várható el, hogy ugyanazt a szintet hozza, mint Max Verstappen. Azonban a rendszeres pontszerzés reális igénynek tűnt.
Két nagydíj, és egy sprintverseny után azonban ennek az „igénynek” még csak a közelében sincs az új-zélandi. Az Ausztrál Nagydíjon csak a 18. rajthelyet szerezte meg, majd kiesett a versenyből (Verstappen 2. lett). A kínai sprintversenyen 19. helyről rajtolt és 14. lett (Verstappen 3. lett), majd a Kínai Nagydíjon az utolsó helyről, a boxutcából rajtolt és a 12. helyen értékelték (egy kieső és három kizárt versenyzőnek is köszönhetően), miközben Verstappen a 4. lett.
Hogy ez az elképesztű különbség milyen mértékben köszönhető Verstappen tehetségének, a Red Bull nehezen vezethetőségének, vagy Lawson gyenge teljesítményének, nem tudni pontosan.
Talán korai Lawsont ekézni, de a mémek már az első hétvége után is ömlöttek róla, mostanra pedig már a leváltása is szóba került. Sőt már azt is kilátásban helyezték, hogy Japánban már Tsunoda ül a helyére.
Vajon jó döntés volt őt szerződtetni Verstappen mellé? Másnak jobban menne?