Fotó: Rudy Carezzevoli / Getty Images / Red Bull Content Pool
Isack Hadjar ismét nagyszerű időmérős teljesítményt nyújtott. A hetedik helyre kvalifikálta magát nem várt bonyodalmak mellett.
Hadjar a rádión keresztül egy nem részletezett pilótafülkéből eredendő problémára panaszkodott a harmadik szabadedzésen, és az időmérő első részében is. Arról számolt be, hogy a probléma újra előjött, amikor megpróbált eljutni a Q2-be. Kiderült, hogy Hadjar biztonsági öve túl szorosra voltak bekötve. Az időmérő első szakaszában nem tudta enyhíteni fájdalmait, mert nem volt ideje kiszállni az autóból, hogy megigazítsa az öveket.
A Racing Bulls pilótája azt nyilatkozta, hogy ki kellett bírnia a fájdalmat, és örült annak, hogy bejutott a Q3-ba, és a hetedik rajtkockát megszerezte Japán Nagydíjra.
„Egy rémálom volt. Csak ki kellett bírnom, őszintén szólva nagyon büszke vagyok magamra, az a kör, amit a Q1-ben mentem azzal, amim volt, elképesztő. Ahogy a harmadik kanyarban voltam, tudtam, hogy baj van. Azt gondoltam, hogy oké, ez nem megy jól, aztán majdnem összetörtem magam. De jól vagyok. Az edzések között ki kellett ugranom a kocsiból.” – nyilatkozta Hadjar, aki sorozatban második Q3-as eredményét érte el.
A médiának mondva az újonc francia hozzátette: „A Q1-ben nincs időd arra, hogy kiszállj, ezért meg kellett birkóznom vele, szóval így kellett megcsinálni Q2-t. Amikor visszatértem az autóba, visszatettem az öveket, minden rendben volt. Csak fájdalom volt.”
Az újdonsült csapattársával, Liam Lawsonnal ellentétben, Hadjar bejutott az időmérő harmadik szakaszába. Most már elég magabiztosnak érezte magát a Q3-ban az autóban ahhoz, hogy több kockázatot vállaljon a vezetésével.
„Még mindig nem voltam mindennel elégedett. Minden egyes körünkkel szépen javítottunk az egyensúlyon, a beállításokon, és őszintén szólva az autó egyszerűen életre kelt, az utolsó körben. Őszintén szólva fantasztikus volt. Sokkal gyorsabb nem is lehetett volna.” – mondta.
Egy hónapos nyári szünet után a Goodyear FIA Kamion EB bedübörög Autodrom Most pályára. Tizenöt…
Az orosz motorsport-promóter, az Ano Rosgonki állítólag 58 millió euróra perli a Forma-1-et szerződésszegés miatt,…
A Cadillac F1 csapata bejelentette, hogy rivális istálló segítségét veszi igénybe a korábbi autójukkal, a…
Újabb versenyző húzható ki a Cadillac listájáról. Mióta az Andretti és Cadillac szeretne beszállni a…
A 2026-os Forma-1-es versenynaptár első versenyéig még több mint hat hónap van hátra, de máris…
Sergio Pérez szerint visszatérésével nincs mit bizonyítania. A mexikói pilóta szerint elődei és utódai eredményei…